Skip to main content

Beste,

 

Zojuist gebeld met de t-mobile klantenservice voor installatie glasvezel. Blijkbaar moet er vanuit de back-end nog wat geregeld worden voor activering glasvezel. Het contract gaat 1 juli, maar de verwachting is dat het langer gaat duren.

Nu hebben we 1 vouchercode ontvangen, maar vanwege afwisselen thuiswerken/kantoor is het niet handig dat er maar 1 punt aanwezig is. Is het mogelijk om een tweede voucher code te ontvangen?

 

Met vriendelijke groet,

Hi @MijVanEngelenburg, allerereerst: welkom bij de T-Mobile voor thuis Community! Top dat je hiervoor aan de bel trekt, want dit kan zeker geregeld worden. Zojuist heb ik je dan ook een privébericht gestuurd met een extra code. Hopelijk lukt het hiermee om deze extra dagen te overbruggen. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten. 


Hi @MijVanEngelenburg, allerereerst: welkom bij de T-Mobile voor thuis Community! Top dat je hiervoor aan de bel trekt, want dit kan zeker geregeld worden. Zojuist heb ik je dan ook een privébericht gestuurd met een extra code. Hopelijk lukt het hiermee om deze extra dagen te overbruggen. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten. 

Hartelijk dank!