voucher werkt niet

  • 2 November 2023
  • 16 reacties
  • 217 Bekeken

Vandaag al 3 x gebeld en meerdere vouchers van Odido ter overbrugging van een fout bij overstap werken niet! 
iemand enige idee waardoor?

 

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @t-mobile klant 007, welkom op onze Community!

Ik heb je meteen twee nieuwe vouchercodes opgestuurd met de instructie. Lukt het nu wel om deze te activeren? 

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Gebruik je een sim van Odido (t-mobile/Tele2) of Ben?.

Van Ben

En ik sms de verkregen codes gewoon naar 2244

Reputatie 7
Badge +14

Ik vraag mij af of dat wel werkt met een Ben mobiel? @eric ?

@t-mobile klant 007 Neem je de code exact zo over ook de hoofdletters?

Ja hoor gewoon copy paste zoals in de mail staat. En het moet gewoon werken want 2 weken terug werkte het ook. Toen kreeg ik eerst netjes een bevestigings sms van odido dat het inging en na afloop ook een sms dat het was geeindigd. Dit keer geen sprake van bevestigings sms.

Reputatie 7
Badge +14

Ik vraag mij af of dat wel werkt met een Ben mobiel? @eric ?

@t-mobile klant 007 Neem je de code exact zo over ook de hoofdletters?

Ja, Ben/Tele2/t-mobile/Odido

Reputatie 7
Badge +9

Hey @t-mobile klant 007, welkom op onze Community!

Ik heb je meteen twee nieuwe vouchercodes opgestuurd met de instructie. Lukt het nu wel om deze te activeren? 

Nee helaas lukt het steeds maar niet. Ik heb de codes per mail ghad, ook vandaag met jullie gebeld, en nog steeds doen ze het niet. odido geeft me ook pas over 1 week afspraak met de monteur. Door een fout in verwerking van overstap ben ik wel intussen lekker de dupe en zit ik zonder internet. Heel jammer dit

Reputatie 7
Badge +14

@t-mobile klant 007  Neem eerst even contact op met Ben om te vragen waarom dit mis gaat. Soms werkt een code niet maar dat is maar heel zelden . Misschien hebben zij een idee?! 
copy paste kan ook de oorzaak zijn. Type het eens zelf in.

https://www.ben.nl/service/contact

Reputatie 5
Badge +4

Hi @t-mobile klant 007, we hebben op dit moment een probleem lopen waarbij je geen bevestiging SMS ontvangt na het activeren van de voucher. De voucher wordt op de achtergrond gelukkig wel geactiveerd, waardoor jouw data niet van jouw normale internetbundel gaat! 

Eindelijk na 4 dagen een reactie waar ik wat aan heb van Odido. Ik zit al 4 dagen zelf elders internetdata te kopen om maar iets te kunnen hebben voor werk. Als dat eerder tegen me was gezegd, waren al deze kosten niet nodig geweest. 

Reputatie 7
Badge +14

@t-mobile klant 007  Mmmmm heb je dan niet gezien dat je al internet had? Het eerste wat je doet is toch even kijken.?🫣

Nee mw Cristien, volgens mij hebben we allemaal wel internet. Het gaat erom of je niet over je limiet gaat. En zolang ze dat niet bevestigen dat activeren gelukt is, denkt men dat het vanuit zijn eigen internetbundel (razendsnel) aan het opraken is

Reputatie 7
Badge +14

@t-mobile klant 007 Ik snap het!

Is het nu opgelost en heb je weer internet?

Hier hetzelfde probleem

verhuizing wel op tijd doorgegeven, niet op tijd behandeld door odido

vouchers werkten vorige week wel

Sms nieuwe code komt geen reactie op 

In de Ben app zie je de beschikbare MBs hard dalen

het lijkt op de achtergrond dus niet te werken

wat een drama zeg dat zooitje ict 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@t-mobile klant 007, je hebt helemaal gelijk! Door de drukte is het niet gelukt om dit op tijd door te communiceren, maar dat is natuurlijk geen excuus. Ik vraag mij net als @CrisTien  af of het nu is opgelost en je kunt internetten zonder jouw eigen MB’s te verliezen?

 

@michiel-m, dat is niet de bedoeling! Voor zover wij weten is er echt alleen een storing van het niet uitzenden van de activatiebevestiging. Heb je inmiddels een andere activatiecode kunnen krijgen?

Reageer