Voucher voor internet op dag van installatie

  • 13 July 2023
  • 4 reacties
  • 482 Bekeken

Beste T-mobile community,

Over twee weken (op donderdag 27 juli) komt de monteur langs om bij mij het internet te installeren. Ik stap dan over van KPN naar T-mobile. Via verschillende email over de installatie wordt aangegeven dat op de dag van de installatie een voucher wordt aangeboden zodat ik niet zonder internet kom te zitten.

Mijn vraag is nu hoe ik deze voucher kan aanvragen? Ik heb een SIM-kaart van BEN en ook klantvoordeel aangevraagd. Ik hoor graag van jullie!

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @Daikoro, leuk om te lezen dat je snel van ons internet gaat genieten, welkom alvast! 😃 Je ontvangt de voucher automatisch op de dag van de overstap oftewel 27 juli van ons. Vervolgens kan je de code via een SMS activeren en dit zal je ook terugvinden in de instructies die wij jou per email doorsturen. Mocht je om een onvoorziene reden hulp nodig hebben met de code dan kan je ons zeker benaderen. Ik heb meteen nog je account nagekeken en ik zie dat je BEN mobiel al is gelinkt, super. Hierdoor moet dit helemaal goed komen en kan je op de 27e genieten van onbeperkt internet.

Ik kijk uit naar de aansluitdatum, dit komt helemaal goed! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Daikoro 

Eigenlijk is de voucher voor 7 dagen bedoeld voor storingen dus als er een storing is dan krijg je een voucher.

Bedankt voor de snelle reactie, al begrijp ik deze niet helemaal. Onderstaande email is naar mij gestuurd waar toch echt iets anders staat aangegeven:

 

Reputatie 7
Badge +14

@Daikoro Welkom. Wat @Waqqas  zegt klopt maar die 24 uur vouchers zijn er ook, als de moderators aan dit onderwerp toe zijn kunnen ze uitleggen hoe en wat.. Gelukkig heb je nog even tijd, bij mij was zo’n voucher niet nodig omdat de KPN mij pas afsloot toen TMT het signaal gaf dat alles oké was😂🤝
 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Daikoro, leuk om te lezen dat je snel van ons internet gaat genieten, welkom alvast! 😃 Je ontvangt de voucher automatisch op de dag van de overstap oftewel 27 juli van ons. Vervolgens kan je de code via een SMS activeren en dit zal je ook terugvinden in de instructies die wij jou per email doorsturen. Mocht je om een onvoorziene reden hulp nodig hebben met de code dan kan je ons zeker benaderen. Ik heb meteen nog je account nagekeken en ik zie dat je BEN mobiel al is gelinkt, super. Hierdoor moet dit helemaal goed komen en kan je op de 27e genieten van onbeperkt internet.

Ik kijk uit naar de aansluitdatum, dit komt helemaal goed! 

Reageer