Beantwoord

Voucher i.v.m. nieuwe aansluiting.

  • 1 November 2021
  • 9 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 1

Vorige week een t-mobile thuis abbo afgesloten. Aan de telefoon van de medewerker te horen gekregen dat ik i.v.m. het latere aansluiten een unlimited voucher kan krijgen om de tijd/internet tot 9 a 10 november te overbruggen. Op deze manier kan ik een hotspot aanmaken.

Ik zou terug gebeld worden over deze voucher maar dat is niet gebeurd...

Vandaag dus zelf maar gebeld en in totaal 40 minuten in de wachtrij gestaan om daarna te horen dat het niet mogelijk is om hier een voucher voor te krijgen? Ik zie meerdere topics dat dit wel mogelijk is?

 

Ik hoor graag de eventuele opties!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 November 2021, 09:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @MBergsma Welkom. Soms worden die voucher gegeven als er problemen zijn met de verbinding.

9/10 November is volgende week al, heb je dan je oude abonnement te snel opgezegd?

 Of is er iets fout gegaan? De moderators lezen mee en zullen zonodig ook reageren. 
Superurser @TAVL heeft het al doorgegeven aan de moderators.

Reputatie 1

Goedemiddag, 

Nee ik heb de woning een tijdje geleden gekocht en ben er afgelopen weekend ingetrokken. alles was hier helaas dus al afgesloten. Dit kon de TM medewerker zien, dus zei dat ik niet zonder internet hoefde te zitten en met die reden een voucher kon krijgen!

9/10 is inderdaad volgende week al, maar met een mobiele hotspot zijn de GB's er al snel door met thuiswerken etc..

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MBergsma 

De unlimited voucher heeft geen limiet qua GB's maar wel een lagere snelheid.

Reputatie 1

@Waqqas @CrisTien 1 van jullie toevallig nog een idee hoe ik het kan oplossen?

Gister is de afspraak ingepland en ipv de 9de is het pas 17 november geworden…

Hoop niet dat ik tot de 17de zonder internet moet zitten! Dan lopen de mobiele kosten behoorlijk hoog op.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +14

@MBergsma Je staat op het lijstje van de moderators, ik ga ze nog even aan hun vestje trekken nu! 
Geen garantie maar doe mijn best

Reputatie 1

@CrisTien geweldig! Alvast dank voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MBergsma, sorry voor de late respons: ik stuur je na afloop van het typen van dit bericht een Unlimited Internet voucher toe voor zeven dagen. Heb je aan één voucher genoeg? Is er iemand binnen jouw huishouden die niet op jouw hotspot kan bijvoorbeeld, maar die wel een T-Mobile simkaart heeft? Zo ja, dan stuur ik je graag een tweede toe. In dit geval vind ik dat toepasselijk en kunnen we prima een uitzondering maken.

Check meteen jouw privé-inbox, daar vind je de vouchercode. 

Stuur deze code per sms aan 2244, dan wordt de bundel binnen tien minuten geactiveerd! 😄

UPDATE: ik stuur je direct twee vouchers omdat je pas op de 17e geholpen kunt worden. Sorry dat ik dit niet meteen aandachtig las, ik wilde te vlug van stof zijn om je zo snel mogelijk te helpen aan een voucher.

Reputatie 1

@CrisTien @Jason bedankt voor de goede service! Nu kom ik de tijd tot de 17de wel door.

Ik heb de codes ontvangen in mijn inbox! 

Groet,

M. Bergsma

Reputatie 7
Badge +16

@MBergsma Heel graag gedaan, alle lof aan onze heldin @CrisTien! Dankzij haar vlotte werk konden wij je relatief rap vouchers toesturen! Jij natuurlijk bedankt voor het tijdig aangeven én voor het plaatsen van jouw updates. 

Heel veel succes met de hotspot en houd ons alsjeblieft op de hoogte wat betreft de aansluiting.