Skip to main content

Een jaar geleden werd mij een glasvezel abonnement aangeboden door jullie wat in december 2023 in zou gaan, maar ik heb tot nu toe nog steeds geen aansluiting!

Bij deze wil ik de aanvraag dan ook annuleren zodat ik vrij ben in de keuze met wie ik dan in zee wil gaan op het moment dat er hier daadwerkelijk een galvezel aansluiting gerealiseerd is.

Hoi @holco, ik wil dit graag voor je in orde maken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana,

Bij deze de gevraagde informatie toegevoegd in mijn profiel. 


Hoi @holco, ik wil dit graag voor je in orde maken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

 

Ik zou daar wel graag een bevestiging via email van willen hebben.


Ik heb de order geannuleerd @holco, je ontvangt spoedig een bevestiging hierover! 


Bedankt Tommie👍

Tip voor Odido, maak het afmelden voor een dienst net zo makkelijk als het aanmelden voor een dienst 😉


Reageer