Skip to main content

Voortgang bestelling

  • 7 July 2024
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

Hi, 

Ik ben benieuwd wanneer mijn glasvezel abonnement actief wordt?

Ik heb op 1 mei de bestelling gedaan, apparatuur is ook snel daarna bezorgd, maar tot op heden nog steeds aan het wachten op een afspraak om het aan te sluiten. 

Gr, 

Huub

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @huub123 

Wat is de status in je Odido account en heb je een glasvezelaansluitpunt in huis?

Je zou een mail moeten krijgen om een afspraak met Guidion te maken.

Status is: Lijn wordt aangevraagd.

Heb tot anderhalf jaar geleden kpn glasvezel (AON) gehad. Dus de aansluiting zit er zeker nog. 

Reputatie 7
Badge +15

@huub123 

Staat je klantnummer in je community profiel? Dan kan een moderator morgen meekijken.

Ja staat erin, ben benieuwd. Bedankt voor je reactie alvast! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @huub123, ik ben meteen voor je gaan kijken hoe het ervoor staat. Ik zie dat het spaak loopt bij de netwerkbeheerder. Het lijkt erop dat zij niet verder aan de slag kunnen, doordat het e-mailadres dat je hebt doorgegeven bij ons, niet klopt/niet geldig is en dat er nog verdelerwerkzaamheden nodig zijn, waarvoor zij je e-mailadres ook nodig hebben. Ik stuur het e-mailadres dat wij hebben staan naar je door in een PB. Als je daar kan laten weten of het klopt of dat het een ander moet zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en ervoor zorgen dat de bestelling weer door gaat lopen. Bedankt alvast!

Reageer