Een reactie van T-mobile zou wel fijn zijn.
Vooral aangezien er hier wel van meer sprake is dan slechts indirecte schade, aangezien (partijen van) T-mobile afspraken maken en ik hier uren voor vrij plan en men meerdere keren gewoon niet komt opdagen zonder enige afmelding. Spijtig dat T-mobile nu net als eerder VWT gewoon niet reageert, dan wel zegt dat men hier niks aan doet, terwijl eerder is gezegd dat na afloop de compensatie bekeken/besproken zou worden.
Hoi @Sebastiaan1982 .
Geen zorgen; we zijn er zeker nog wel! Ik heb direct het dossier erbij gepakt en zie deze berichtgeving niet terug vanaf onze kant. Wil je mij een privébericht sturen met wie je hebt gesproken en wie je deze toezegging heeft gedaan? Dan kan ik hier namelijk mijn uiterste best voor doen en kijken wat we kunnen regelen. Ik hoor het graag van je!
Hoi @Boris ,
de vraag staat nu al 25 dagen open en ik heb je 15 dagen geleden al een PM gestuurd. Het begint er toch steeds meer op te lijken dat dit toch de handelswijze is van T-mobile om niet te reageren….
Hoi @Sebastiaan1982 ,
Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.
Hoi @Boris ,
kan gebeuren, ik heb hem nu nog een keer gestuurd.
Hoi @Sebastiaan1982 ,
Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.
En we zijn weer 23 dagen dagen verder zonder actie…..
Geen idee wat men bij T-mobile verstaat onder zo snel mogelijk, maar ondertussen gaan we naar de twee maanden toe om een inhoudelijke reactie te krijgen.
Hoi @Sebastiaan1982 ,
Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.
@Boris het snel oppakken schijnt voor Tmobile blijkbaar erg moeilijk te zijn op alle vlakken. Kan ik ook gewoon maanden niet betalen, of kan men dan wel ineens reageren?
@Boris misschien kan je de titel even aanpassen naar: T-mobile reageert niet, die is ondertussen meer passend
Ik begin mij af te vragen wat ik moet doen om een reactie krijgen, moet er soms een aangetekende ingebrekestelling verzonden worden, moet ik het maar gaan doorzetten naar de rechtsbijstand of moet ik gewoon een paar maanden stoppen met betalen, of kan T-mobile wel ineens snel reageren als de betalingen ophouden?
Ook begin ik zo langzamerhand spijt te krijgen van de overstap van Ziggo, de snelheid van glasvezel is dan wel beter, maar de service van T-mobile is wel bedroevend slecht. Ze zijn vooral goed in beloftes niet nakomen.
@Cal is @Boris soms gestopt? Berichten en forumposts worden gewoon genegeerd. Schandalig slecht dat Boris een maand geleden zegt binnen een week te reageren, maar ondertussen gewoon niks laat weten.
Ik dacht dat VolkerWessels slecht was in afspraken nakomen, maar schijnbaar volgen ze gewoon de lijn van de opdrachtgever…….
Leeft er nog iemand bij T-mobile?
@Cal ? @Boris ? @Ginny ? @Jason ? @Lisa ?
Ook hier wil ik graag nog een update geven. Inmiddels heb ik contact opgenomen met @Sebastiaan1982 om ervoor te zorgen dat alles wordt geregeld en hebben wij de stappen gezet om de compensatie in werking te stellen. Via deze weg wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden. Dit heeft onnodig veel langer geduurd dan voorzien en kan daarbij de hand in eigen boezem steken. Zoals aangeboden via het privébericht wat ik je heb gestuurd, zal ik je van persoonlijke updates blijven voorzien totdat er meer duidelijkheid is. We houden contact!
Hoi @Boris ,
jammer genoeg, maar wel in lijn met het (niet) handelen tot nu toe, heb ik niks meer vernomen.
Zoals aangegeven is het afschuiven op VWT erg makkelijk, aangezien er aan de kant van T-mobile ook een hoop mis is gegaan. Verder heb ik heb niks te maken met VWT, ik heb een contract met T-mobile, hoe jullie het oplossen met VWT is niet mijn probleem.
Deze zaak loopt nu al maanden, dus enige reactie / actie zou fijn zijn.
Ook hier wil ik graag nog een update geven. Inmiddels heb ik contact opgenomen met @Sebastiaan1982 om ervoor te zorgen dat alles wordt geregeld en hebben wij de stappen gezet om de compensatie in werking te stellen. Via deze weg wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden. Dit heeft onnodig veel langer geduurd dan voorzien en kan daarbij de hand in eigen boezem steken. Zoals aangeboden via het privébericht wat ik je heb gestuurd, zal ik je van persoonlijke updates blijven voorzien totdat er meer duidelijkheid is. We houden contact!
Voorlopig heb ik van deze stappen nog helemaal niks gezien of gehoord. Ook is er geen enkele update gegeven.
Tot zo ver dus weer de zoveelste niet nagekomen belofte van T-mobile…..
Leeft er nog iemand bij T-mobile?
@Cal ? @Boris ? @Ginny ? @Jason ? @Lisa ?
Is er al een zoektocht gestart naar @Boris ? De afgelopen weken is hij spoorloos.
en de stilte blijft voortduren….
Als iemand die blijkbaar ook te maken gaat krijgen met Volkerwessels Telecom, stelt dit topic me allesbehalve gerust. Heb je uiteindelijk een oplossing gekregen @Sebastiaan1982?
Als iemand die blijkbaar ook te maken gaat krijgen met Volkerwessels Telecom, stelt dit topic me allesbehalve gerust. Heb je uiteindelijk een oplossing gekregen @Sebastiaan1982?
Het is lijkt uiteindelijk opgelost, na een hoop mails, berichten en niet nagekomen afspraken. Wel wacht ik nog op de uitbetaling van de afgesproken vergoeding.
Als iemand die blijkbaar ook te maken gaat krijgen met Volkerwessels Telecom, stelt dit topic me allesbehalve gerust. Heb je uiteindelijk een oplossing gekregen @Sebastiaan1982?
Het is lijkt uiteindelijk opgelost, na een hoop mails, berichten en niet nagekomen afspraken. Wel wacht ik nog op de uitbetaling van de afgesproken vergoeding.
En schijnbaar toch niet opgelost, aangezien de afgesproken compensatie niet klopt en @Boris weer verstoppertje aan het spelen is.
Kan men misschien de titel aanpassen naar T-mobile/Boris komt afspraken niet na?
Ik zal in ieder geval de komende incasso storneren, misschien dat men dan een keer kan reageren.
Hi Sebastiaan,
Dank je voor je bericht en ik schrik hier ook van. Wij hebben contact gehad per telefoon en heb toen aan de hand van dat gesprek die afspraak nagekomen. Graag pak ik dit nogmaals met je op en bespreek ik de situatie graag met je door. Ik zal je daarom een privébericht sturen om een belafspraak met je te maken. Ik spreek je daar graag verder.