Een monteur is vorige week geweest en heeft glasvezel in mijn huis geplaatst inclusief kastje. Hij gaf vervolgens aan dat er een breuk in de kabel zit buiten mijn woning, en dat daar deze week nog iemand langs voor komt. Volgende week komt Guidion. hoe zit het met de vervolgafspraak met Volkers Wessel? Krijg ik daar een afspraak voor ingepland deze week, omdat zij de lijn moeten meten in mijn woning? ik ben bang dat voor volgende week het internet niet gaat werken.
Tevens vroeg ik mij af of de dinerbon thuis wordt gestuurd. De jongen die langs de deur kwam waar ik het contract heb getekend heeft dit nl verteld.
Is er een mogelijkheid om zelf de werkvoorbereider van de wijk Segbroek te bellen? Iemand een telefoonnummer?
Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren (medewerkers T-Mobile)mee. Indien nodig reageren zij meestal binnen 24 uur, bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur.
Voor de wijk Segbroek is een speciaal topic zie: Aansluiting Segbroek
Je zou daar even kunnen kijken, als dat niet voldoende is, zul je even gduld moeten hebben totdat er een moderator reageert. Meestal als er een moderator reageert is de oplossing dichtbij.
Hi
Vandaag dan eindelijk de monteur van gideon langs geweest om alles aan te sluiten. Echter wel verbinding maar geen internet. “Over een uurtje heb je internet” vertelde de monteur en liep weg. Na alle berichten te lezen hier en al een maand wachten op aansluiting hield ik mijn hart vast. En ja nu na 6 uur nog steeds geen internet. Ook is het bereik vergeleken met mijn oude aansluiting op 1 kamer niet aanwezig?? Daar zal dus versterking voor moeten komen dat tmobile moet regelen. Zonet 1 uur in de wachtrij op de klantenservice en er niet doorheen gekomen. Zit al 20 jaar bij tmobile mobiel en tevens de hele familie. Ik betaal nu voor 2 abonnementen. Wat nu?????
Voor wifi in je hele huis kun je wifi plus aanvragen. Zie deze pagina.
Bedankt voor de reactie maar Waarom zou ik een extra abonnement moeten afsluiten als mijn oude provider wel volledige dekking geeft
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.