Skip to main content

Hallo. Op 3 oktober heb ik via jullie website een online bestelling geplaatst. naar tweeling 9 valkenswaard XXXX Helaas heb ik bij het invoeren van alle gegevens per ongeluk het verkeerde e-mailadres ingevoerd. Ik verontschuldigde me toen het te laat was. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om het slechte e-mailadres (XXXX) te wijzigen in het goede e-mailadres (XXXX). zodat ik toegang heb tot het contract en alle informatie met betrekking tot deze bestelling. antwoord alstublieft snel. Bij voorbaat dank. Groeten

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

goed emailadres: 

XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.


Hi @AlicjaB, welkom op onze Community!

Zou je alle gegevens in je profiel willen zetten? Zet bij klantnummer het oude e-mailadres die je gebruikt hebt en daarnaast het e-mailadres wat aangepast moet worden. Dan zal ik het in orde maken voor je! 


Reageer