via de revieuw

  • 14 October 2023
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

al weken aan bellen dat er glasvezel in…

al weken aan bellen dat er glasvezel in huis lig maar wil maar niet aangesloten worden en spullen op sturen dus vandaag de knoop door gehakt en ben nu bezig met kijken wie wel glasvezel kan leveren in huis en gelukig loop me mobiel ook af want ze verstaan me niet aan de andere kant van de lijn ook is interen op telefoon supper traag geworden ze beloven nu al weken ff geduld u word van de week gebeld helaas bellen ze dan de verkeerde persoon maar ik word niet terug gebeld dus al met al je eigen daar niet aan melden flut bedrijf

Datum van ervaring: 10 oktober 2023

BewerkVerwijderDelen

Antwoord van Odido

Een dag geleden

Hoi Kees, bedankt voor je review. Weet dat ik absoluut voor je klaar sta en ontzettend graag meekijk naar je glasvezel bestelling en je mobiele netwerk. Heb jij inderdaad nog hulp nodig? Ik wil je ervaring met ons graag omdraaien!

Stuur mij een DM via X/Twitter (@odidonederland) of een privébericht via Facebook (Odido NL). Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community (https://community.odido.nl). Deel in dit gesprek gelijk jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als je ook een link of screenshot van je review deelt, kan ik sneller aan de slag. Ik kijk uit naar je reactie! Tot snel, Cheyenne van Odido

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @klopper, heb je je bestelling al opgezegd? Dan kan ik op dit moment niks voor je betekenen. Ik kan namelijk geen abonnement voor je afsluiten, hiervoor zul je onze sales afdeling moeten bellen op 0800-0092. Daarna kan ik de oplevering voor je in de gaten houden of alles goed gaat! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @klopper, goed dat je ons hebt gevonden! Ik sta voor je klaar en ik wil dit graag meteen voor je nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoAlvast bedankt! Groetjes, Ishana

kan ik niet meer na kijken me mail is na me opzegging na 5 minuten geblokkeerd  door jullie weken bellen kan niet gedaan worden maar in 5 minuten me mail weg voor de 2 de keer kan wel en op mijn odido kan ik het nummer ook niet vinden maar stuur een mail naar me  en dan kan ik me naam en gegevens door geven mvg kees malta

Reputatie 7
Badge +9

Hey @klopper, heb je je bestelling al opgezegd? Dan kan ik op dit moment niks voor je betekenen. Ik kan namelijk geen abonnement voor je afsluiten, hiervoor zul je onze sales afdeling moeten bellen op 0800-0092. Daarna kan ik de oplevering voor je in de gaten houden of alles goed gaat! 

Reageer