al weken aan bellen dat er glasvezel in…
al weken aan bellen dat er glasvezel in huis lig maar wil maar niet aangesloten worden en spullen op sturen dus vandaag de knoop door gehakt en ben nu bezig met kijken wie wel glasvezel kan leveren in huis en gelukig loop me mobiel ook af want ze verstaan me niet aan de andere kant van de lijn ook is interen op telefoon supper traag geworden ze beloven nu al weken ff geduld u word van de week gebeld helaas bellen ze dan de verkeerde persoon maar ik word niet terug gebeld dus al met al je eigen daar niet aan melden flut bedrijf
Datum van ervaring: 10 oktober 2023
BewerkVerwijderDelen
Antwoord van Odido
Een dag geleden
Hoi Kees, bedankt voor je review. Weet dat ik absoluut voor je klaar sta en ontzettend graag meekijk naar je glasvezel bestelling en je mobiele netwerk. Heb jij inderdaad nog hulp nodig? Ik wil je ervaring met ons graag omdraaien!
Stuur mij een DM via X/Twitter (@odidonederland) of een privébericht via Facebook (Odido NL). Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community (https://community.odido.nl). Deel in dit gesprek gelijk jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als je ook een link of screenshot van je review deelt, kan ik sneller aan de slag. Ik kijk uit naar je reactie! Tot snel, Cheyenne van Odido