Skip to main content
Beantwoord

Verzoek om hulp via e-mail en bevestiging levering pakket

• August 9, 2025
  • 7 reacties
  • 61 Bekeken

Ik hoop dat alles goed met u gaat.

Ik kon het pakket van Odido helaas niet ophalen toen het werd verzonden, omdat ik in het buitenland was. Het pakket heeft een week bij het DHL ServicePoint gelegen en is daarna automatisch naar u teruggestuurd.

Ik heb binnenkort een afspraak met een Odido-monteur voor installatie. Daarom wil ik u vriendelijk vragen om het pakket opnieuw naar mij te versturen, zodat alles op tijd klaar is voor de afspraak.

Vanwege mijn beperkte kennis van het Nederlands en Engels kan ik helaas niet bellen. Ik heb u al twee keer eerder gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.

Kunt u mij alstublieft via e-mail laten weten of het pakket op tijd zal arriveren voor de afspraak met de monteur, of dat ik de afspraak moet uitstellen?

•  

Beste antwoord door rvk01

@Walaa 

In het pakket zit de router en mediaconverter. Je bedoelt 8 november of 11 augustus?

8 nov is een zaterdag dus het zal wel overmorgen zijn, maandag 8 aug. Dat wordt krap voor een nieuw pakket.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 9, 2025

Hallo ​@Walaa 

Wanneer heb je een afspraak met de monteur? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 9, 2025

Ik heb mijn profiel ingevuld.

De afspraak is op maandag 8-11 tussen 12:00 en 16:00 uur. Moet ik deze uitstellen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 9, 2025

Ik weet niet precies wat de zending is, maar ik denk dat het voor de installatie van het stopcontact is, omdat ik ben overgestapt op glasvezel.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 9, 2025

@Walaa 

In het pakket zit de router en mediaconverter. Je bedoelt 8 november of 11 augustus?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 9, 2025

11 augustus,

dus over twee dagen, op aanstaande maandag.

rvk01
  • Antwoord
  • August 9, 2025

@Walaa 

8 nov is een zaterdag dus het zal wel overmorgen zijn, maandag 8 aug. Dat wordt krap voor een nieuw pakket.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 9, 2025

ik zal de afspraak uitstellen, maar ik wil graag weten wanneer ik het pakket met de adapter zal ontvangen. Ik heb namelijk twee e-mails naar Odido gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Ik wil alleen dat het pakket opnieuw wordt verzonden, zodat ik weet wanneer ik een nieuwe afspraak kan maken met de monteur.