Skip to main content
Beantwoord

Verzoek om hulp via e-mail en bevestiging levering pakket

• August 8, 2025
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Ik hoop dat alles goed met u gaat.

Ik kon het pakket van Odido helaas niet ophalen toen het werd verzonden, omdat ik in het buitenland was. Het pakket heeft een week bij het DHL ServicePoint gelegen en is daarna automatisch naar u teruggestuurd.

Ik heb binnenkort een afspraak met een Odido-monteur voor installatie. Daarom wil ik u vriendelijk vragen om het pakket opnieuw naar mij te versturen, zodat alles op tijd klaar is voor de afspraak.

Vanwege mijn beperkte kennis van het Nederlands en Engels kan ik helaas niet bellen. Ik heb u al twee keer eerder gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.

Kunt u mij alstublieft via e-mail laten weten of het pakket op tijd zal arriveren voor de afspraak met de monteur, of dat ik de afspraak moet uitstellen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Walaa, goed dat je dit aangeeft.

Ik heb zojuist het installatiepakket opnieuw naar je verzonden. Zodra het pakket bij DHL is aangemeld, ontvang je van ons de verzendbevestiging met een track & trace code, zodat je de levering kunt volgen. Het pakket dient eerst ontvangen te zijn voordat Guidion kan komen, ik ga er vanuit dat het binnen 5 werkdagen bij je binnen is! Kan je mij een terugkoppeling geven of alles goed gegaan is of niet? Alvast bedankt!

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • August 11, 2025

Hey ​@Walaa, goed dat je dit aangeeft.

Ik heb zojuist het installatiepakket opnieuw naar je verzonden. Zodra het pakket bij DHL is aangemeld, ontvang je van ons de verzendbevestiging met een track & trace code, zodat je de levering kunt volgen. Het pakket dient eerst ontvangen te zijn voordat Guidion kan komen, ik ga er vanuit dat het binnen 5 werkdagen bij je binnen is! Kan je mij een terugkoppeling geven of alles goed gegaan is of niet? Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 12, 2025

Hallo, goedemiddag

Ik heb het pakket vandaag ontvangen.

Bedankt voor uw reactie en voor de snelle service.

Met vriendelijke groet,

Walaa