Beantwoord
Verwarring omtrent datum aansluiting
Goedemorgen,
Toen ik 1-2 weken terug een thuisabonnement voor glasvezel aanvroeg kon ik bij het aanmelden kiezen voor een datum van aansluiten op 3 juli, nu krijg ik echter bij het inplannen van de monteur te lezen dat dit op zijn vroegst 16 juli wordt.
nou is het opzich geen probleem om een poosje zonder internet te hoeven zitten aangezien ik ook al een unlimited mobiel abonnement bij jullie heb maar 2 weken vind ik toch wat aan de lange kant, waarbij ik me ook wel enigszins afvraag hoe zo'n lange afwijking überhaupt mogelijk is.
Toen ik 1-2 weken terug een thuisabonnement voor glasvezel aanvroeg kon ik bij het aanmelden kiezen voor een datum van aansluiten op 3 juli, nu krijg ik echter bij het inplannen van de monteur te lezen dat dit op zijn vroegst 16 juli wordt.
nou is het opzich geen probleem om een poosje zonder internet te hoeven zitten aangezien ik ook al een unlimited mobiel abonnement bij jullie heb maar 2 weken vind ik toch wat aan de lange kant, waarbij ik me ook wel enigszins afvraag hoe zo'n lange afwijking überhaupt mogelijk is.
Beste antwoord door Glassertje
Door de beter stap je over weken is het heel druk bij T-Mobile en hebben ze zichzelf in de voet geschoten. Toen waren er problemen met het versturen van de installatiepakketten, waardoor Guidion het bedrijf dat het komt aansluiten een achterstand hebben. Ik ben het helemaal met je eens, dat dit onacceptabel is, maar ja daar heb je niks aan.
Ik vind het wel vreemd dat T-Mobile je een datum zegt, omdat je bij een extern bedrijf een afspraak moet maken. Die zien ze pas nadat je zelf een afspraak hebt gemaakt. Deze wordt dan ook zichtbaar in Mijn T-Mobile.
Dit is een klant helpt klant forum. Meeste problemen kunnen we onderling oplossen, als een T-Mobile medewerker nodig is dan reageren ze meestal binnen 24/48 uur. Kan zelfs langer zijn. Ze lezen wel mee in ieder geval. Maar ben bang dat er niks aan gedaan kan worden.
Mocht je ook T-Mobile mobiel hebben, dan zie ik regelmatig dat de Moderators (zijn T-Mobile medewerkers) onbeperkte data weggeven om de tijd te overbruggen. Misschien is dit een optie @Moderators?
Ik weet dat dit geen oplossing voor je bied, maar hoop dat het wel een beetje duidelijk is, waarom het zo lang duurt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.