Vandaag in de ochtend, 2 weken voor de afgesproken overstapdatum van 25/sep, werkt internet ineens niet meer. KPN gebeld en geeft KPN aan dat T-Mobile al de ‘patch’ te hebben overgezet. Fijn, fout van T-Mobile. Niets werkt.
Dus dan maar T-Mobile bellen… Enige voorgestelde mogelijkheid: dan maar nu direct over naar T-Mobile. Op zich prima als dat de boel oplost, maar ben uiteraard niet van plan om dankzij fout van T-Mobile nu 2 weken lang dubbel te betalen. Hier geen enkel begrip / oplossing van de overigens vriendelijke klantenservice dame. Wel zonder overleg doorverbonden met de installateur.
Installateur kon dan wel rond 17.00 komen. Moet maar, hele dag thuis werken op mobiele hotspot (gelukkig van KPN die wel werkt). Installateur monteert converter, maar…. het werkt nog niet! Zou volgens monteur aan KPN liggen.Hij logt ticket.
KPN komt langs. Kijkt 2 minuten naar de vervangen NT en concludeert dat het aan T-Mobile ligt. Einde verhaal. Nog steeds geen internet en TV.
T-Mobile gebeld, maar indmiddels kan er blijkbaar enkel na het weekend iets worden opgelost. Hier geen toezegging qua planning, dus erg onzeker. Ook onzeker wat er dan opgelost gaat worden: ga ik nu 2 weken terug naar KPN of gaat T-Mobile het anders oplossen.
Dramatisch dit.