Skip to main content
Beantwoord

vertraagd installatiepakket


Mijn installatie pakket is tot heden nog niet binnen wat een warme welkom van T-Mobile.

Monteur had ik vandaag afspraak mee speciaal vrij voorgenomen maar was dus niet nodig vervolgens zou ik een nieuwe sms'je ontvangen om een nieuwe afspraak in te plannen nooit sms ontvangen. Jullie beloven snel dat alsnog goed komt beloof aub mij nooit meer iets als jullie niet aan jullie afspraak kunnen houden. Ik wil verdomme weten wanneer ik mijn pakket ontvang.

Maar je word ook nergens op de hoogte gesteld niemand die mij even belt en zegt we kunnen je thuis modem niet leveren. Hoe gaan jullie mij compenseren voor de dagen dat ik niet gebruik maak van jullie diensten maar wel voor betaal ??

Waar is mijn installatie pakket !!!!! En train aub jullie collega's op de servicedesk dat ze niet moeten beloven ik kan hier woest om worden.

Beste antwoord door Sander

Hi @Soufvelli ,

Alle pakketten zouden vanaf nu op tijd uitgeleverd gaan worden, maar bij jou wordt deze toch geleverd na de afspraak met de monteur. Het pakket staat nu gereed voor een levering op woensdag 12 juni. Neem snel contact op met Guidion (088-2000151) voor een nieuwe afspraak zodat je zo snel mogelijk online kunt! Excuus voor de vertraging.
Bekijk origineel

3 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • Antwoord
  • 11 juni 2019
Hi @Soufvelli ,

Alle pakketten zouden vanaf nu op tijd uitgeleverd gaan worden, maar bij jou wordt deze toch geleverd na de afspraak met de monteur. Het pakket staat nu gereed voor een levering op woensdag 12 juni. Neem snel contact op met Guidion (088-2000151) voor een nieuwe afspraak zodat je zo snel mogelijk online kunt! Excuus voor de vertraging.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 juni 2019
Sander schreef:
Hi @Soufvelli ,

Alle pakketten zouden vanaf nu op tijd uitgeleverd gaan worden, maar bij jou wordt deze toch geleverd na de afspraak met de monteur. Het pakket staat nu gereed voor een levering op woensdag 12 juni. Neem snel contact op met Guidion (088-2000151) voor een nieuwe afspraak zodat je zo snel mogelijk online kunt! Excuus voor de vertraging.


Bedankt Sander! pakketje komt vanavond binnen echter kan ik pas op 25 juni (dan pas kan de monteur langs komen) echt genieten van de snelheid waar ik ook voor betaald, hoe gaat Tmobile hier mee om? het kan niet zo zijn dat ik 2 weken op de huidige verbinding zit tot de monteur aankomt en ik wel het bedrag voor betaal wat ik eigenlijk aan snelheid moet ontvangen ik wacht op je reactie.
Alvast bedankt!

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 21 juni 2019
Hey @Soufvelli,

Top dat je een afspraak hebt kunnen plannen! Welkom Thuis!😄 Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de kosten. Geef ons een seintje zodra de monteur alles netjes bij je heeft geïnstalleerd. Vanaf die datum kunnen we een vergoeding indienen voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen