Hallo @LuukW
Indien je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice dan kun je in je T-Mobile thuis account kiezen voor sneller internet of iets dergelijks waarbij je van de 2 weken bedenktijd afziet.
Indien je een nieuw abonnement hebt besteld zonder de overstapservice dan is het helaas nog wachten tenzij T-mobile je eerder kan aansluiten, dat gebeurt nog wel eens.
2 weken tijd is nodig om de verbinding naar je huis gereed te maken maar met een beetje geluk gaat het wat sneller.
Hey @LuukW,
Erg leuk dat je binnenkort van onze diensten gaat genieten! @Waqqas heeft het zeker aan het rechte eind. Gelukkig gaan wij nu standaard direct aan de slag om jouw verbinding op orde te krijgen. Daarnaast heb ik jouw bestelling nog een klein extra zetje gegeven. Dit heeft niet altijd effect, maar hopelijk kan ik maandag 6 juli nog naar vrijdag 3 juli krijgen. Wij stellen je altijd op de hoogte zodra het de lijnbeheerder is gelukt om de internetlijn te activeren, hopelijk kunnen wij jou ook vóór 6 juli verassen! Heel veel plezier alvast met onze diensten en jouw nieuwe Thuis.
Hallo. Kan mijn internet en tv oplevering eerder als de opgegeven datum ?
Hi @hvvl, top dat je je dit afvraagt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en geef je graag meer duidelijkheid. Ik wilde de wensdatum met liefde voor je vervroegen, maar dit is jammer genoeg niet mogelijk. De wensdatum kan niet meer aangepast worden, omdat je gebruikmaakt van de Overstapservice. Het blijft dus 2 december 2022. Weet jij zo voldoende?