Skip to main content

Goedemiddag,

Zojuist telefonisch een internet-verlenging afgesloten, echter is dit niet de juiste verlenging geweest (2jr i.p.v. zoals afgesproken 1jr) én is het voordeel voor nieuwe klanten hoger dan voor trouwe klanten… 

Direct erna weer gebeld om deze verlenging te annuleren, wat niet mogelijk zou zijn, “omdat ik telefonisch akkoord heb gegeven”. Dit was een akkoord op een abonnement wat nu niet zoals afgesproken blijkt te zijn. Wettelijk heb ik - ook bij telefonische verlenging - recht op een bedenktermijn van 14 dagen. Graag zou ik bij deze jullie hulp willen vragen om alsnog de verlenging volledig te annuleren.

Alvast veel dank! 

Hoi ​@AEH115, excuses voor deze ervaring. Ik zie inderdaad een verlenging in het systeem. Waar was je precies mee akkoord gegaan? Ik wil graag een oplossing hiervoor vinden! Groetjes, Ishana


Dank voor je snelle reactie Ishana!

Telefonisch is mij een 2-jarige verlenging geboden, ik vroeg zelf naar het aanbod van een 1-jarige verlenging waarmee ik toen akkoord ging. Uiteindelijk kreeg ik dus een bevestigingsmail met een 2-jarige verlenging. 
Deze is na mijn tweede telefoontje teruggezet naar een 1-jarige, maar kon niet geannuleerd worden (wat ik wel wil).

Hopelijk is het zo wat duidelijker :-)


Hey ​@AEH115, wij kunnen de verlenging inderdaad niet meer annuleren. Het aanpassen van 2 jaar naar 1 jaar wel, dat is ook al doorgevoerd zie ik. Maar helemaal annuleren kan niet. Waarom wil je deze annuleren? 


Reageer