Beantwoord

verlengen t-Mobile thuis

  • 27 February 2020
  • 31 reacties
  • 2199 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Ik zou graag mijn thuis contract verlengen. Ik heb nu al 2x 20 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand te spreken. Zouden jullie mij een aanbod kunnen doen ? En is dit mogelijk met levering van het nieuwe modem?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 February 2020, 10:36

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Jeniloy 

Alles wat er kan worden aangeboden ter verlenging is ook gewoon terug te vinden op de website dus ze zullen je niks aanbieden wat afwijkt van de aanbiedingen op de website.

Er is nu weer een korting voor de eerste 6 maanden bij een alles in 1, of dat ook zo is bij alleen internet of internet en tv bijvoorbeeld weet ik niet zeker.

De verlenging is ook telefonisch te regelen via 0800 0092. 😀

Edit : de 6 maanden korting geldt ook voor internet en televisie alleen niet bij internet only.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeniloy,

 

Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Wat gaaf dat je nog een jaartje bij ons blijft! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar wij kunnen geen berichten doorzetten naar de verlengingsafdeling. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod! 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

 

@Waqqas Superbedankt voor je reactie! Ook via 0800-0092 kan inderdaad gevraagd worden naar de verlengingsafdeling!

Beste t-Mobile thuis,

Ook ik wil heel graag verlengen en ben al 4 jaar klant bij T-Mobile thuis. Daarnaast heb ik 4 diverse t-mobile telefoon abonnementen. 

Nu hoor ik dat we niet de zelfde voorwaarden meer krijgen bij een verlenging (dit was eerder wel zo) net als nieuwe klanten. Alleen een voorstel van 5 euro korting voor 3 maanden daarna gewoon weer het normale bedrag? Nieuwe klanten ontvangen 20 euro korting meer en dat voor 6 maanden. Het kan toch niet zo zijn dat jullie vaste klanten zo gaan behandelen? Ik verwacht van t-Mobile een proactieve houding in deze.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Billgatenkaas 

Je kunt altijd telefonisch contact opnemen met de verkoopafdeling op 0800 0419.

Zoals je al hebt gelezen zullen de aanbiedingen telefonisch niet afwijken van de aanbiedingen op de website. Op dit moment ontvang je bij een alles in 1 of internet en televisie 15 euro korting voor de eerste zes maanden, helaas niet bij internet only.

Beste Waggas,

vreemd want dit is net telefonisch verteld? Ik heb geen internet only. Het voorstel was om mij 3 maanden 5 euro korting te geven. Dat is namelijk een groot verschil met wat er op de site staat. kan jij dit uitleggen?

Reputatie 7

Hi @Billgatenkaas, die uitleg heb ik wel. :slight_smile: Het klopt dat je als nieuwe klant een éxtra hoge korting krijgt. Deze geldt voor elke nieuwe klant en is éénmalig. Van deze korting heb jij ook al gebruik gemaakt zo te lezen, top! Bij je verlenging ontvang je opnieuw korting en/of een mooie aanbieding maar deze is inderdaad lager dan bij je eerste aanmelding. Uiteraard ontvangen al onze vast klanten wel korting via bijvoorbeeld Uit & Thuis. Hoe meer abonnementen je hebt hoe meer korting je ontvangt!

Heel jammer is het verhaal dat twee keer verdraaid wordt. Iets wat ik niet gewend ben van T-Mobile. Van een top provider naar een van de andere providers die de vaste klant in een jaar tijd wat minder belangrijk is gaan vinden en terug gaat naar het verdien model. Grote vraag bij mij blijft en hoe nu verder. Hoe meer abonnementen hoe meer korting? Ik heb 5 abonnementen. Hoor graag wat het nieuwe voorstel gaat of kan worden.

Reputatie 7
Badge +15

Zijn ze ook allemaal aangemeld voor klantvoordeel. Allemaal op het zelfde adres?

Voor thuis betaal je dan 25 euro voor de hoogst mogelijke internetsnelheid als je ook minstens één unlimited mobiel abonnement hebt, met een niet unlimited abonnement betaal je 25 euro voor 50 Mbps, 30 euro voor 100 Mbps en 35 euro voor 1000 Mbps (alleen op ODF).

Beste Waggas en Brian sorry maar het lijkt erop dat jullie de contracten niet goed hebben gelezen. 

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/voorwaarden/actievoorwaarden-klantvoordeel.pdf

Meerdere abonnementen extra kortingen?

Unlimited ja thuis ja 25€ 25€

- eerdere korting 7,50 die is vervallen bij verlenging

Nieuwe klanten krijgen 15 euro meer korting dan een bestaande klant. Die krijgt maar 5 euro. Dat is een groot verschil. Ik kom namelijk als een nieuwe klant met 4 T-Mobile abonnementen en thuis op 6 maanden korting van 25€+15 Ziggo sport en tv op 40€. Bij verlenging vaste klant betaal ik 55€?? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Billgatenkaas,

 

Het is volkomen begrijpelijk dat dit op het eerste gezicht vreemd oogt, maar wat Brian al aangaf: elke klant krijgt bij ons een eenmalige welkomstaanbieding. Daarna zijn er altijd nieuwe aanbiedingen en kortingen, maar die zijn altijd minder groot dan de aanvankelijke aanbieding. 

Goedendag,

Ik begrijp niets van het verlengen tegenwoordig. Ik heb een aantal jaren geleden al voor T-Mobile gekozen (na mijn aansluiting bij Vodafone) omdat er is aangegeven dat T-Mobile de enige is waarbij je ieder jaar gewoon gebruik kon maken van de verlenging volgens de zelfde voorwaarden als voor nieuwe klanten.

Tot op heden ging dit altijd goed. Echter valt het aanbod welke ik dit jaar krijg zelfs duurder uit dan mijn huidige kosten. In totaal ben ik bijna drie euro meer kwijt per maand als ik verleng. Dat is mijn inziens geen aanbieding. Zeker niet als nieuwe klanten zes maanden lang 15 euro per maand aan korting krijgen.

Ik hoor graag wat T-Mobile voor mij als vaste klant op zowel mobiel als thuis kan betekenen. Want een verhoging van prijs wegens jezelf langer vastleggen kan toch niet de bedoeling zijn. Zeker gezien de gemaakte belofte’s.

(PS, ik reken in mijn berekening de 5,- korting wegens mobiel al mee)

Reputatie 7

Hi @Sietse van der Bij, ik maak het graag duidelijker voor je! Je bestaande contract verandert inderdaad niet, hier kan je dus gewoon gebruik van blijven maken. De enige verhoging die hier bij komt kijken is de jaarlijkse inflatiecorrectie. Je kan er ook voor kiezen om te verlengen, je kan dan gebruik maken van de nieuwste voordelen zoals Klantvoordeel

Als je een ouder abonnement gebruikt dan kán het inderdaad zijn dat je qua maandbedrag op dit moment voordeliger uit bent, vaak maak je dan ook nog wel gebruik van een lagere snelheid. De korting voor de eerste 6 maanden krijgt elke nieuwe klant, net zoals jij die ook hebt gehad bij je eerste aanmelding. Dit is een éénmalige éxtra korting en geldt inderdaad niet bij een verlenging. Maar wees gerust, ik weet zeker dat we jou een mooi aanbod kunnen doen! Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, hier zit één van mijn collegas klaar om alle mogelijkheden met je door te nemen.

 

Hoi @Brian

Het verhaal dat die korting éénmalig en éxtra is klopt helaas niet helemaal. Zo is het ten eerste tijdens de verkoop niet verkocht door de verkoper. Maar belangrijker nog, zo werkte de vorige verlening ook niet. Toen heb ik gewoon die korting wel gehad bij verlengen. Toen is ook gezegd dat dit normaal was.

Ik heb gebeld, en mijn aanbod was om dezelfde snelheid te behouden en dan met  hetzelfde pakket als nu, om dan 2,88 per maand méér te gaan betalen. (dit was inclusief klantvoordeel meegerekend)

Ik vindt dit geen manier van zaken doen en ontvang graag een realistisch aanbod. Dit klopt niet met de beloftes die tweemaal zijn gemaakt tijdens het aansluiten en verlengen.

Hoi,

@Brian of andere T-mobile medewerkers,

Ik ontvang graag een reactie, ik wacht nu al 14 dagen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn?

Mvg

Sietse

Reputatie 7

Hi @Sietse van der Bij, excuses, je eerdere bericht lijkt er doorheen geglipt! Wat eventuele kortingen betreft, deze kunnen wisselen en het kan goed zijn dat je met de volgende verlenging een andere korting ontvangt. De extra hoge kwaliteit die je als nieuwe klant ontvangt is echt éénmalig. Mocht je deze bij je verlenging nog een keer hebben gehad dan was dit onterecht maar een mooi extra'tje. :wink: Mijn collega's nemen het huidige aanbod graag met je door!

Ok. Dit is een compleet ander verhaal dan bij verkoop en bij de vorige verlenging. Toen was men er erg duidelijk over dat het grote voordeel van T-mobile nu juist was dat blijvende klanten op dezelfde manier gewaardeerd werden als nieuwe klanten en dus dezelfde korting ontvingen. Beide is beide malen aangegeven. Ik ga zeker niet meer geld betalen voor een nieuw langdurig contract. Ik ga eens verderop kijken dan maar helaas.
 

Wel bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sietse van der Bij, het is erg jammer dat je ons wilt verlaten, maar dat is uiteraard je goed recht. Ik hoop dat we je in de toekomst nog eens mogen verwelkomen wanneer we wel aan jouw verwachtingen voldoen. In de tussentijd, veel plezier bij je nieuwe provider en succes met de keuze! Stay strong and safe! :muscle_tone2:

Zelfde verhaal hier! Vorig jaar tijdens maandelijks opzegbaar contract, advies gekregen van Servicedesk T-Mobile om jaarcontract af te sluiten en zodoende ook volgend jaar weer gebruik te kunnen maken van het dan geldende aanbod op de website. Mijn aanbod nu €300 hoger (hele jaar) dan voor nieuwe klanten. Is wel heel erg veel verschil hè T-Mobile? Of vinden jullie dit wel kunnen?

Kwalijk in de dienstverlening is:

  • dat T-Mobile óf onjuiste informatie geeft
  • óf stilzwijgend policy wijzigt 
  • én geen of onvoldoende informatie beschikbaar is over verlenging (de truuk is ws dat klanten dan wel moeten bellen en een ‘slecht’ aanbod dan niet bekend hoeft te worden gemaakt op de website.

Zou mooi zijn als T-Mobile transparant en duidelijk informatie verstrekt over policy voor bestaande klanten!

Reputatie 7
Badge +14

Aanbiedingen komen en gaan. Aanbiedingen voor nieuwe klanten zijn niet voor bestaande klanten. Voor iedereen geldt dat bij een combinatie van vast en mobiel er extra vaste klantaanbiedingen zijn. Dat levert op zowel je mobiel als op de prijs van je vaste lijn een korting of MB's op. 

Je kunt natuurlijk van nieuwe klantenaanbieding bij deen naar nieuwe klantenaanbieding  bij de ander hoppen. Dat is voor vaste verbindingen wat lastiger dan bij een mobiel abonnement. Maar als je de laagste prijs in de markt wil, dan is dat de enigste optie.

‘Aanbiedingen voor nieuwe klanten zijn niet voor bestaande klanten’; precies het tegenovergestelde van wat de klantenservice van T-Mobile mij een jaar geleden vertelde. Nogmaals, T-Mobile is daar op haar website (waar je alles kunt regelen) niet transparant of duidelijk over. Ze laten het erop aankomen dat je belt (kiezen voor ‘nieuwe klant’ anders wordt de verbinding verbroken!) om je vervolgens af te schepen met €5 korting per maand…

Reputatie 7
Badge +14

De duidelijkheid is er dan toch? Je vind op de website geen speciaal aanbod voor bestaande klanten. 

Een abonnement heeft een maandprijs. Bij nieuwe aansluitingen zijn er wisselende aanbiedingen, b.v. eerste x maanden korting.  Na een jaar hoef je niets te doen en loopt je abonnement gewoon door volgens de bij de start vermelde maandprijs. Het is dan wel met een opzegtermijn van 1 maand direct opzegbaar.

Het werkt nu zo bij alle providers.  Check maar andere websites. Alleen bij het blijven overstappen kun je als nieuwe  klant nog wat kortingen regelen.  Maar ik vermoed dat de rest gewoon snapt dat een internetlijn gewoon ook een kostprijs heeft en je wilt eigenlijk ook geen dag zonder zitten als een overstap misloopt.

Blijkbaar maak ik mijn punt niet duidelijk: T-Mobile klantenservice doet niet wat het (een jaar geleden) heeft gezegd (en toen wél deed!*) en dat steekt.

*mijn maandelijks opzegbare abonnement omzetten naar hetzelfde aanbod voor nieuwe klanten

Reputatie 7
Badge +14

Punt is wel helder hoor. Begin vorig jaar had T-Mobile ook een 25 -25 euro aanbod. Dus 25 euro voor de snelst mogelijk internetlijn en 25 euro voor unlimited mobiele spraak/data. Dit aanbod bestaat ook niet meer terwijl het vorig jaar nog werd aangeprezen door de T-Mobile klantenservice.

Aanbiedingen en voorwaarden kunnen wijzigen. Kijk maar eens onder kopje voorwaarden bij de “oude voorwaarden”. Er zijn dus regelmatig veranderingen die de klantenservice echt niet een jaar van te voren kan weten.

 

t zit ‘m natuurlijk niet in de voorwaarden en de aanbiedingen, want dat begrijp ik natuurlijk wel dat die van tijd tot tijd veranderen. Het zal er vooral om gaan of ze klanten willen proberen te behouden en hoever ze daarin willen gaan. Vorig jaar had ik een maandelijks opzegbaar contract en belde ik om op te zeggen… en toen kreeg ik dus het aanbod als was ik een nieuwe klant. (met het advies om dat elk jaar opnieuw te doen)

Reageer