1 jaar bijna geheel tevreden klant bij Odido. (internet & TV)
Wilde vandaag abonnement verlengen dat kan niet via de website.
0800-0092 gebeld situatie uitgelegd, kan wel telefonisch verlengd worden zou dan 65 euro per maand worden voor huidige abonnement. Heb meneer toen verteld, dat ik dan geen voordeel krijg (6 maanden bij 1 jaar of 10 maanden bij 2 jaar). kreeg te horen dat, dat alleen voor nieuwe klanten is, oke prima.
Moet ik dan mijn abonnement opzeggen en dan een nieuwe afsluiten op iemand anders zijn naam uit dezelfde huishouden? Dit houdt ook in dat de modem moet worden teruggestuurd en dat ik dezelfde dan weer terugkrijg (lekker milieuvriendelijk). dit kan toch veel beter. Het opzeggen wordt je al niet makkelijk gemaakt.
ben nu bang als ik opzeg en een nieuw abonnement afsluit ik dag(en) zonder internet komt te zitten (dit is al een keer fout gegaan).
Heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb je het opgelost?
Alvast bedankt.