Skip to main content

Verlengen abonnement nieuwe klant

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

1 jaar bijna geheel tevreden klant bij Odido. (internet & TV)

Wilde vandaag abonnement verlengen dat kan niet via de website.

0800-0092 gebeld situatie uitgelegd, kan wel telefonisch verlengd worden zou dan 65 euro per maand worden voor huidige abonnement. Heb meneer toen verteld, dat ik dan geen voordeel krijg (6 maanden bij 1 jaar of 10 maanden bij 2 jaar). kreeg te horen dat, dat alleen voor nieuwe klanten is, oke prima.

Moet ik dan mijn abonnement opzeggen en dan een nieuwe afsluiten op iemand anders zijn naam uit dezelfde huishouden? Dit houdt ook in dat de modem moet worden teruggestuurd en dat ik dezelfde dan weer terugkrijg (lekker milieuvriendelijk). dit kan toch veel beter. Het opzeggen wordt je al niet makkelijk gemaakt.

ben nu bang als ik opzeg en een nieuw abonnement afsluit ik dag(en) zonder internet komt te zitten (dit is al een keer fout gegaan).

Heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt? en hoe heb je het opgelost?

Alvast bedankt.

Uitgelichte reactie

17 april 2025

Hallo ​@V4VIZZY 

De bovengenoemde korting is een  welkomstkorting voor nieuwe klanten maar bestaande klanten zouden ook wel de eerste 4 maanden korting moeten krijgen bij het verlengen. Vraag het later nog eens na bij de klantenservice.

Opzeggen en opnieuw bestellen raadt ik je niet aan. Je zit dan minstens 2 weken zonder internet. Een nieuwe bestelling voor hetzelfde adres plaatsen kan pas nadat Odido er geen internet meer levert.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 17 april 2025

Hallo ​@V4VIZZY 

De bovengenoemde korting is een  welkomstkorting voor nieuwe klanten maar bestaande klanten zouden ook wel de eerste 4 maanden korting moeten krijgen bij het verlengen. Vraag het later nog eens na bij de klantenservice.

Opzeggen en opnieuw bestellen raadt ik je niet aan. Je zit dan minstens 2 weken zonder internet. Een nieuwe bestelling voor hetzelfde adres plaatsen kan pas nadat Odido er geen internet meer levert.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 april 2025

@Waqqas Bedankt voor je reactie.

Ik ga mijn abonnement opzeggen en overstappen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 17 april 2025

Hoi ​@V4VIZZY ,

Je kunt als bestaande klant ook korting krijgen,  maar niet zo veel als nieuwe, dat klopt. Bel nog eens een keer en vraag naar een verlengings aanbod.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen