Hoi,
ik ben sinds vandaag (17-04) lid bij T-mobile en net is de Guidion installateur geweest. Nu bleek alleen dat er in het installatiepakket 2 converters zaten ipv 1 converter en 1 modem.
Hij kon daarom niks doen, en mocht ook niet al vast een van de converters installeren omdat het gehele pakket moet worden teruggestuurd.
Nu ben ik sinds vandaag ook afgesloten van Telfort omdat vandaag eigenlijk T-Mobile in zou gaan, dus hebben we geen internet. Ik kreeg eerder een mail van jullie met dit er in: “Per 17-04-2020 stopt het abonnement bij je huidige aanbieder. Je stapt pas over als alles van T-Mobile Thuis werkt. Je betaalt dus niets dubbel en je kunt gewoon blijven internetten.”
Maar nu zijn we dus al overgestapt en niks werkt.
Klantenservice vertelde me dat het (hopelijk) goede pakket onderweg is en voor vrijdag binnen zou moeten zijn. Het zou natuurlijk ontzettend fijn zijn als er dan nu alvast een nieuwe installatie afspraak kan worden gemaakt voor bv. vrijdag, maar dat ging nog niet.
Ze bood een voucher aan zodat we hotspots konden maken, maar wij zitten beiden niet bij T-Mobile mobiel.
Ik begrijp echt niet waarom jullie niet van te voren een mail hebben gestuurd of gebeld hebben om te vertellen “dat er iets mis is gegaan bij distributie, dus check even goed of je alles binnen hebt”. Zo’n 200 mensen hebben hier dus nu last van..
Dit is een behoorlijk valse start, en geen internet hebben tijdens een thuiswerk periode zoals deze kan gewoon echt niet. En €60 aansluitkosten is dan opeens ook wel een beetje gek.
Kunnen we zo’n modem niet gewoon zelf ophalen bij een T-Mobile winkel? En van daaruit met Guidion zelf een nieuwe afspraak inplannen?
Ik zou graag dan net zoals andere mensen hier een soort zekerheid krijgen dat mijn nieuwe pakket onderweg is. Track & Trace, desnoods foto’s. Want een potentiele week zonder internet nu is al niet te doen, maar langer dan een week kan gewoon echt niet.
graag hoor ik van jullie,
Willem