Skip to main content

Verkeerd emailadres meegekomen bij overstap vanaf Tele-2

  • 12 December 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Ik ben in november overgestapt van Tele2 naar T-Mobile vanwege glasvezel internet.

De communicatie rondom de overstap is via mijn @gmail.com adres gegaan. Daar heb ik ook alle bevestigingen op ontvangen.

Ik probeer nu mijn nieuwe My T-Mobile account te koppelen aan mijn abonnement, maar ik merk dat er bij de overstap vanaf Tele2 een oud (en niet werkend) @versatel.nl emailadres is meegekomen. Daar heb ik al vele jaren geen toegang meer toe. Ik kan dus niet bij de bevestigingscode om mijn abonnement aan mijn My T-Mobile-account te koppelen.

Is het mogelijk om in jullie administratie het juiste Gmail-emailadres te koppelen aan mijn abonnement? Het gaat om hetzelfde adres als ik hier voor mijn account hier gebruik. Ik kan het eventueel in Privébericht nog toesturen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @49klb, van harte welkom op de Community! 🎈🙋‍♂️

Superleuk dat je overgestapt bent, we gaan er een mooie tijd van maken! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat het correcte e-mailadres gekoppeld wordt. Stuur me alsjeblieft ook meteen dat correcte e-mailadres toe, dan kan ik het gelijk rechtzetten voor je! 😄

Reageer