Skip to main content

Ik ben in november overgestapt van Tele2 naar T-Mobile vanwege glasvezel internet.

De communicatie rondom de overstap is via mijn @gmail.com adres gegaan. Daar heb ik ook alle bevestigingen op ontvangen.

Ik probeer nu mijn nieuwe My T-Mobile account te koppelen aan mijn abonnement, maar ik merk dat er bij de overstap vanaf Tele2 een oud (en niet werkend) @versatel.nl emailadres is meegekomen. Daar heb ik al vele jaren geen toegang meer toe. Ik kan dus niet bij de bevestigingscode om mijn abonnement aan mijn My T-Mobile-account te koppelen.

Is het mogelijk om in jullie administratie het juiste Gmail-emailadres te koppelen aan mijn abonnement? Het gaat om hetzelfde adres als ik hier voor mijn account hier gebruik. Ik kan het eventueel in Privébericht nog toesturen.

Goedemiddag @49klb, van harte welkom op de Community! đŸŽˆđŸ™‹â€â™‚ïž

Superleuk dat je overgestapt bent, we gaan er een mooie tijd van maken! Kun je mij een privĂ©bericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat het correcte e-mailadres gekoppeld wordt. Stuur me alsjeblieft ook meteen dat correcte e-mailadres toe, dan kan ik het gelijk rechtzetten voor je! 😄

Reageer