Beste @JoeriNL Je kan het bezorgadres in de app aanpassen overal zijn afhaalpunten. Waarom doe je dat dan niet? https://www.dhlecommerce.nl/nl vul het T&T nummer in en pas de bezorging aan. Werkt prima.
Omdat Odido het gewoon juist moet doen en ik dusdanig ver van het bezorgadres woon dat er geen bezorgpunt bij mij in de buurt genoemd wordt als mogelijkheid.
Inderdaad moet het goed gaan en of er iets mis is gegaan kan ik niet beoordelen maar dat je het nu nog bij een punt of buren kan laten bezorgen wel.
@JoeriNL Het lost nu niets op dat je het niet kan ontvangen want dan heb je het straks misschien ook niet meer op tijd en stuurt DHL het terug naar afzender
Voor nu is het wat het is helaas.
Ook de moderators kunnen nu niets.
Ze kunnen het uiteraard noteren, onderzoeken, bespreken en namens wie dan ook excuus aanbieden maar als het morgen wordt bezorgd moet je nu wel snel actie ondernemen.
Succes.
Er is wat mis gegaan, dat staat buiten kijf. En niet voor het eerst in de afgelopen maanden.
Buren of pakketpunt heeft geen enkele zin. Zoals gezegd is het totaal niet in de buurt. De buren ken ik niet en ik kom voorlopig dus ook niet bij een pakketpunt in die buurt. Odido kan dit simpel oplossen door het pakket opnieuw te sturen naar het opgegeven adres. Het eerste pakket komt vanzelf weer terug als DHL het niet kan bezorgen. Mods kunnrn dus wel degelijk wat meer behalve melden. Melden doet immers niks.
Hi @JoeriNL, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het pakket vandaag bezorgd wordt tussen 14:10 en 18:10 aan de Melkweg. Staat dit goed of gaat het hier weer mis?