28 februari 2020 een verhuizing doorgegeven, bevestiging dat in de week van 4 april (6 dagen voor de verhuizing) nieuwe apparatuur bezorgd zou worden daar we eerst glasvezel hadden en nu niet meer. 9 april gebeld waar alles bleef, beloofd dat het de 11e zou worden bezorgd. De 14e maar weer gebeld, en gemeld dat ze alles mochten houden en ik het abonnement niet meer hoefde. Dit zou niet mogelijk zijn omdat ik binnen 1 jaar opzeg, dit terwijl we al jaren t-mobile hebben, maar een nieuw adres is een nieuwe overeenkomst…….… Toch opzeggen want de 10e wel direct alles afsluiten maar niet je belofte na komen, is bij mij geen deal meer. De 21e een mail ontvangen dat de opzegging afgewezen is en dat we track en tracé in de gaten moesten houden. Toch maar weer gebeld (de 21e) dat ik echt niets meer te maken wil hebben met t-mobile omdat je zo niet met mensen omgaat. De jongeman van t-mobiele begreep mij volkomen en zou voor 90% boete loos voor mij opzeggen. Ja hoor doei, vandaag de 28e maar weer gebeld, nog steeds niets opgestuurd en ons gesprek van de 21e zou niet als zodanig zijn vast gelegd………… Zojuist heeft een jongedame van t-mobile beloofd alsnog het abonnement proberen (kon geen garanties geven) boete loos op te zeggen !!!!!!!! Tot op heden (vanaf 10 april) hebben we geen internet - tv - telefoon. Wie gaat mijn 06 rekening betalen??
Waarom kan een gerenomeerd groot bedrijf hun fout niet toegeven?? Waarom wordt iemand die zijn beloftes nakomt gestraft, terwijl dat zo’n bedrijf alles kan doen en laten??
Het is een grof schandaal dat dit soort bedrijf hier ongeschonden uit komen…....