Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik wil graag ondersteuning vragen voor een relocatie-installatie die al meer dan een jaar op zich laat wachten. Vorig jaar heb ik de benodigde apparatuur voor de installatie ontvangen, maar ondanks meerdere follow-ups is het relocatie- en installatieproces nog steeds niet voltooid.

Ik wacht nog steeds op de uitvoering van deze relocatie en zou graag willen weten wat de oorzaak is van de vertraging. Aangezien dit nu al meer dan een jaar duurt, zou ik alle hulp of advies waarderen over hoe ik dit proces kan versnellen. Ik hoop dat de installatie zo snel mogelijk kan worden afgerond.

Alvast hartelijk dank voor de aandacht voor deze kwestie, en ik hoop nuttige adviezen te ontvangen van de community.

Met vriendelijke groet,
JR

Hey @ralmeidasky, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de HAS gedaan is, echter lijkt de opdracht te laat te zijn. Ik heb het voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling om het te onderzoeken. Zij zullen ook telefonisch contact met je opnemen om een update te geven over de situatie. Hopelijk komt er dan wat meer duidelijkheid naar voren! 


Hey @ralmeidasky, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de HAS gedaan is, echter lijkt de opdracht te laat te zijn. Ik heb het voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling om het te onderzoeken. Zij zullen ook telefonisch contact met je opnemen om een update te geven over de situatie. Hopelijk komt er dan wat meer duidelijkheid naar voren! 

Hallo @Tommie van Odido ,

Niemand heeft nog contact met mij opgenomen. Heb je updates? Ik wil alleen weten wanneer ze de glasvezel in mijn gebouw installeren, zodat mijn verhuizing kan worden afgerond.

Met vriendelijke groet,
JR


Ik zie inderdaad ook nog geen terugkoppeling, hoop dat ze na het weekend contact met je op gaan nemen @ralmeidasky


Hallo,

Ik heb geen enkele oproep van hen ontvangen en ik ontvang alleen deze e-mail. Dit is heel raar. Waarom kunnen ze me gewoon een e-mail sturen waarin ze uitleggen wat er gebeurt?
 

 


Hoi @ralmeidasky, ik zal je meteen een privébericht sturen om het telefoonnummer te controleren! Ik vermoed daarnaast dat er samen wat stappen nagelopen moeten worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Hoi @ralmeidasky, ik zal je meteen een privébericht sturen om het telefoonnummer te controleren! Ik vermoed daarnaast dat er samen wat stappen nagelopen moeten worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Oké. Niemand heeft contact met mij opgenomen.

Ik heb besloten dat ik niet langer wil wachten op de verhuizing en ik wil de aanvraag annuleren en de verzonden apparatuur retourneren.

Kunt u mij daarbij helpen @Ishana van Odido / @Tommie van Odido ?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
JR


Dus je wilt dat ik de verhuizing annuleer en je huidige contract opzeg @ralmeidasky


Dus je wilt dat ik de verhuizing annuleer en je huidige contract opzeg @ralmeidasky

Hallo,

Ja, ik wil alleen mijn internetabonnement opzeggen dat momenteel in de verhuizing zit.


@ralmeidasky Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik maak dit graag voor je in orde! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb de verhuizing er voor je uitgehaald. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om het modem en het wifipunt terug te sturen. 

Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan ook weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 


@ralmeidasky Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik maak dit graag voor je in orde! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb de verhuizing er voor je uitgehaald. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om het modem en het wifipunt terug te sturen. 

Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan ook weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 

Hallo,

Geretourneerd zoals aangegeven. Nadat het artikel in Odido was aangekomen, kon ik de status niet meer controleren in Mijn account en stond er nog steeds 'Abonnement in oplevering' en toen ik er eenmaal toegang toe had:


 


@Teresa van Odido Kunt u controleren of alles goed is gegaan en wanneer de verhuizing is afgerond en het proces is afgerond?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
JR


Ik kan nog steeds niet bij de status of mijn adres wijzigen omdat de verhuizing nog steeds gaande is. Ik heb al een e-mail ontvangen waarin staat dat Odido de apparatuur heeft ontvangen. Wanneer ik de controle wil uitvoeren, verschijnt deze foutmelding:

 


Ik gok dat dit komt omdat je nieuwe order ook al bezig is @ralmeidasky, kan je je nieuwe postcode en huisnummer invullen in je profiel bij: Info voor moderator? Dan kan ik de status checken.

Het apparatuur van je oude abonnement is in ieder geval binnen! 


Ik gok dat dit komt omdat je nieuwe order ook al bezig is @ralmeidasky, kan je je nieuwe postcode en huisnummer invullen in je profiel bij: Info voor moderator? Dan kan ik de status checken.

Het apparatuur van je oude abonnement is in ieder geval binnen! 

Hallo @Tommie van Odido 

 

Er is informatie beschikbaar.

Dankjewel!


Hi @ralmeidasky, wegens het tekenlimiet valt bij mij net de informatie weg die je achter nieuw heb gezet. Zou je hier de oude gegevens weg willen halen en alleen jouw nieuwe postcode en huisnummer willen invullen? Dan kan ik voor je aan de slag gaan! 


Hi @ralmeidasky, wegens het tekenlimiet valt bij mij net de informatie weg die je achter nieuw heb gezet. Zou je hier de oude gegevens weg willen halen en alleen jouw nieuwe postcode en huisnummer willen invullen? Dan kan ik voor je aan de slag gaan! 

Klaar. Bedankt


Hey @ralmeidasky, ik zie hier dat de verhuizing geannuleerd is en er geen abonnement actief is op dit moment. Wat moet er nu precies gebeuren? 


Hallo,

Het geeft nog steeds aan dat mijn abonnement in levering is en mijn adres verwijst nog steeds naar het oude adres.

Bijvoorbeeld wanneer ik probeer een nieuwe simkaart te bestellen voor mijn nieuwe adres, staat er dat mijn verhuizing nog bezig is en ik kan het niet wijzigen als de verhuizing nog bezig is.


Ik heb het Internet + Tv abonnement ontkoppeld. Dit duurt 15 minuten ​@ralmeidasky, kan je daarna nogmaals proberen om te koppelen? 


Ik heb het Internet + Tv abonnement ontkoppeld. Dit duurt 15 minuten ​@ralmeidasky, kan je daarna nogmaals proberen om te koppelen? 

Ik koppel het opnieuw en het geeft nog steeds een foutmelding


Hallo,

Er gebeurt nog steeds iets. Ik heb nog steeds geen toegang tot het geannuleerde abonnement en ik heb net de e-mail ontvangen met een factuur om te betalen met betrekking tot de installatie die ik al 13+ maanden niet meer heb. AUB annuleer het, ik zal niet betalen. Het is al meer dan een jaar geannuleerd;

 


@Tommie van Odido can you help me?


Hey ​@ralmeidasky, ik zie het inderdaad. Ik heb de boete vergoed en de betaling uitgesteld. Dit moet ervoor zorgen dat het in het systeem rechtgetrokken wordt en je niks hoeft te betalen! 


Hallo,

  1. Ik heb net een e-mail ontvangen met de melding “De automatische incasso is niet gelukt”. En ook het systeem probeerde een automatische incasso van mijn bankrekening te doen en kreeg ook een sms met een link om te betalen. Bevestig dat ik het niet hoef te betalen. Want het systeem denkt nog steeds dat ik niet heb betaald. Zie hieronder:

 

  1. Het laat nog steeds zien dat het abonnement nog in levering is. Ik wil het annuleren, zoals ik al meer dan een jaar geleden heb gedaan. Kunt u deze installatie 100% annuleren?
  1. Ik geloof dat alleen de herverdeling opzeggen was, niet het abonnement dat ik niet meer heb. Graag opzeggen. Ook zoals in de onderstaande schermafbeelding kan ik geen informatie via "Mijn account" benaderen, zie hieronder:

 


Help alstublieft ​@Tommie van Odido ​@Ishana van Odido ​@Teresa van Odido ​@Nora van Odido 


Hoi ​@ralmeidasky, ik heb het direct nagekeken! Je abonnement is correct opgezegd. Daarnaast blijf je deze herinneringen krijgen, omdat je rekening van november eerder is aangemaakt dan je vergoeding. De vergoeding zal zo snel mogelijk deze rekening compenseren. Om te zorgen dat je geen herinneringen meer ontvangt, is er uitstel van betaling aangevraagd. Je hoeft zelf dus helemaal niks meer te doen en kunt de correspondentie negeren. Hiermee komt het helemaal goed! Groetjes, Ishana


Reageer