Skip to main content

verhuizing, nog steeds geen internet en tv

• August 5, 2025
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

4 weken geleden monteur van guidion langs geweest. Alles in de meterkast aangesloten, maar geen signaal vanwege probleem in centrale. Delta ingeschakeld, maar na 4 keer bellen met Odido pas afspraak dat er monteur van delta langs is gekomen. Echter kon hij het probleem ook niet oplossen. Moet een andere monteur voor ingeschakeld worden door delta. Daarna radiostilte… Odido kan ook niks vertellen aan telefoon. Ondertussen dus al 4 weken geen internet en tv. Dit zou toch niet moeten kunnen in deze tijd?! 

August 5, 2025

Hallo ​@JPREUT 

Volgens mij had de Delta monteur het dan weer moeten doorzetten. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 5, 2025

Hallo ​@JPREUT 

Volgens mij had de Delta monteur het dan weer moeten doorzetten. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • August 7, 2025

@JPREUT Mijn oprechte excuses dat je nog geen terugkoppeling hebt gehad. Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Ik help je graag verder!
Ik heb meteen in het systeem gekeken en zie inderdaad dat er een andere monteur van de netwerkbeheerder is aangestuurd. De laatste notitie in het dossier is van gister, waarin mijn collega aangeeft dat wij afwachten op de terugkoppeling van de netwerkbeheerder. 

Ik heb direct mijn collega die jouw dossier in behandeling heeft een bericht gestuurd met de vraag of zij er nogmaals achteraan kan bij de netwerkbeheerder. Mocht er toch al iemand langs zijn gewest, laat je het dan weten in dit topic?

Heb je vragen of ik in de tussentijd nog iets voor je betekenen? Geef het dan vooral aan. Ik help je graag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 8, 2025

@Teresa van Odido 

Ik heb nog steeds niks gehoord. Heb jij een update Teresa?