Skip to main content

Op 18 september heb ik doorgegeven dat ik verhuis op 20-10-2023. Daar heb ik een bevestiging van gekregen en ik heb toen gezien dat er gewoon een glasvezelaansluiting aanwezig is:

Op 3 oktober kreeg ik opeens dit vreemde bericht over dat er geen aansluiting in mijn wijk zit:

Ik kijk bij de bestelstatus en daar staat alleen dat er geen aansluitpunt is in de woning, wat mij ook al sterk lijkt:

Nu zit ik in een soort limbo zonder duidelijke informatie wat er nu aan de hand is met mijn bestelling en of ik op 20-10-2023 daadwerkelijk ook internet zal krijgen.

Hi @samaxx, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik kan je hier wat meer duidelijkheid over geven. We hebben hier te maken met een verouderd of verkeerde FTU, hier wordt glasvezel naar binnen gebracht. Deze zal vervangen moeten worden en dit komt de onderaannemer bij jou doen! Je hoeft je dus geen zorgen te maken. De onderaannemer zal contact met je opnemen voor het vervangen van het FTU.

@samaxx UPDATE: als het goed is, belt de netbeheerder (of aannemer) jou uiterlijk 13 oktober aanstaande.

Je kunt natuurlijk ook zelf bellen met hen op telefoonnummer: 088-0063744 Veel succes, houd ons alsjeblieft op de hoogte! 

@Jason van Odido @Tommie van Odido Bedankt voor de updates. De aannemer heeft mij nog steeds niet gebeld. Ik heb gisteren het KPN nummer gebeld en die hadden mij doorverbonden met de aannemer maar degene aan de lijn kon mij ook niet helpen… Ze zouden wel een mailtje sturen “z.s.m.”. Heel erg vaag allemaal, want ik wil wel internet hebben in mijn nieuwe huis! Vandaag heb ik opnieuw geprobeerd te bellen maar er is een hele lange wachttijd op het KPN telefoonnummer.

Hoi @samaxx, goed dat je dit aangeeft! Ik wil graag voor de zekerheid controleren of je contactgegevens kloppen die wij van jou hebben. Zou je je telefoonnummer en e-mailadres willen controleren op Mijn Odido: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Laat je me weten of deze gegevens juist zijn? Groetjes, Ishana

Hoi @samaxx, goed dat je dit aangeeft! Ik wil graag voor de zekerheid controleren of je contactgegevens kloppen die wij van jou hebben. Zou je je telefoonnummer en e-mailadres willen controleren op Mijn Odido: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Laat je me weten of deze gegevens juist zijn? Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido, die gegevens kloppen. Er staat nog mijn oude adres maar ook dat de verhuizing is doorgegeven. Gr, Sam

Reageer