Skip to main content
Beantwoord

verhuizing: meenemen modem en?

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 2 jaar een Internet-fast abbonoment van T-mobile en heb recent mijn verhuizing al doorgegeven aan T-mobile, Guidion wordt weer ingeschakeld voor de installatie van internet op mijn nieuwe adres. Mijn nieuwe adres is glasvezel-ready volgens T-mobile. Dat kan ik bevestigen aangezien een UPC glasvezel->UTP convertor aanwezig is.

Er is 2 jaar geleden bij de installatie door Guidion  hier op mijn oude verblijf een Zyxel modem EN een glasvezel->UTP convertor box geinstalleerd. In de email van T-mobile stond vermeld dat "je modem mag je meenemen naar je nieuwe adres”. Er wordt verder niks vermeld over de glasvezel->UTP convertor apparaatje. Ik neem aan dat ik dat laatste mag laten staan en alleen de modem moet meenemen naar mijn nieuwe locatie. Is dit correct?

Bedankt.

SeS.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SeS 

Volgens deze pagina valt de mediaconverter onder accessoires dus je mag deze demonteren indien je dat kan en retour sturen samen met andere apparatuur en accessoires dat retour moet.

Hallo@Waqqas 

Je antwoord is duidelijk, ook de info op de pagina waar je naartoe verwijst. Doch, in de email van T-mobile wordt er niet expliciet verwezen naar de mediaconvertor. Afijn, ik moet h.e.e.a. zelf afleiden blijkbaar, het apparaat valt onder categorie “Overig apparatuur”. Ik weet even voldoende, ik retour de mediaconvertor pas terug nadat Guidion hiermee content is, voor hetzelfde zegt de installateur dat de reeds aanwezige UPC mediaconvertor niet compatible is en de eigen (Tmobile) convertor geinstalleerd moet worden. Dubbel werk. Bedankt voor je reply.

 

Reputatie 7
Badge +4

Je krijgt altijd een nieuwe mediaconvertor via de post