Hallo,
Binnenkort ga ik verhuizen naar een nieuw adres. Volgens de website van T-Mobile ga je bij de verhuizing een nieuw jaarcontract aan (bron).
Nu heb ik een tweetal vragen:
- Sinds april 2022 leveren jullie het Zyxel T-54 modem aan nieuwe glasvezelklanten. In de desbetreffende woning is glasvezel aanwezig. Momenteel heb ik een Zyxel VGM8825-T50 modem, aangesloten via DSL.
Ontvang ik op het nieuwe adres het nieuwe modem (betreft een glasvezelaansluiting) of verwacht T-Mobile dat ik mijn huidige modem meeneem en daar in prik?
- T-Mobile heeft voor nieuwe klanten diverse aanbiedingen met o.a. 6 maanden korting op internet. Daarbij betaal je dus 6 maanden lang dezelfde prijs ongeacht of je nu 100, 400 of 1.000 Mbit/s afneemt evenals dat interactieve TV de eerste 6 maanden gratis is.
Kan ik, als huidige klant, met een nieuw jaarcontract, ook profiteren van deze aanbiedingen of niet?
Eigenlijk zijn de vragen dus heel simpel. Ga ik T-Mobile mijn verhuizing laten regelen tegen de tijd dat het nodig is, of ontbind ik mijn huidige contract (vraag ik desgewenst een maandelijks opzegbaar contract aan bij KPN voor 1 maand) en vraag dan later na op dat adres een nieuw abonnement aan om zo het nieuwste modem te ontvangen en te profiteren van de aanbiedingen?
M.a.w. hoe gaat T-Mobile aan met verhuizende klanten?