Skip to main content
Beantwoord

verhuizen

• June 25, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb onverwachts een nieuw huis. Dit gaat allemaal heel snel. Ik ben erachter dat er nog geen glasvezel is. Volgens mij zijn ze hier wel mee bezig. Momenteel heb ik glasvezel. Advies van de medewerker was opzeggen en dan een klik en klaar systeem nemen. Nu is het alleen zo dat ik per 15 juli wil opzeggen maar ik weet niet of dit kan? Ik heb ook een zyxel wifi punt, kan deze in combinatie met het klik en klaar systeem of moet ik hiervoor een andere hebben?

Ik heb het geprobeerd via het chat systeem maar kom er niet door helaas.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Ashley van Soeren 

Bij opzeggen is er een maand opzegtermijn dus als je vandaag opzegt dan wordt het abonnement pas over een maand beëindigd.

Je kan een WiFi plus punt gebruiken icm Klik&Klaar maar je zult de huidige eerst moeten retourneren en dan een nieuwe aanvragen zodra je Klik&Klaar hebt.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Hallo ​@Ashley van Soeren 

Bij opzeggen is er een maand opzegtermijn dus als je vandaag opzegt dan wordt het abonnement pas over een maand beëindigd.

Je kan een WiFi plus punt gebruiken icm Klik&Klaar maar je zult de huidige eerst moeten retourneren en dan een nieuwe aanvragen zodra je Klik&Klaar hebt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • June 25, 2025

Hallo, kunnen jullie zien of ze op een bepaald adres glasvezel gaan aanleggen? Ik zag wel een oranje kabel dus ik neem aan dat het er komt. In dat geval hoef ik niet op te zeggen toch? Dan wordt het alleen een adreswijziging?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • June 25, 2025

@Ashley van Soeren 

Wat geeft de postcodecheck aan voor het nieuwe adres? Via je Odido account geef je dan een verhuizing door.

Ik ben een klant.