Skip to main content

Beste,

 

Via de Odido verhuisservice op de site heb ik gisteren glasvezel laten aansluiten door een monteur in mijn nieuwe appartement. So far so good!

Nu treden er wel complicaties op omdat ze op het oude adres ook odido willen aansluiten. Ik krijg bijvoorbeeld nu het bericht dat ik een overstap service heb aangevraagd per 03-02-2025

Dit zal mogelijk gebeuren omdat ik in mijn odido account nog het oude adres kan zien, en dat de verhuizing nog bezig zou zijn?

Nu moet het natuurlijk niet de bedoeling zijn dat op mijn nieuwe adres het internet afgesloten gaat worden omdat het oude adres nog aan mijn account gekoppeld lijkt te zijn.

 

Hopelijk een easy fix door even mijn nieuwe adres gewoon vast te zetten oid?

 

 

 

 

 

 

 

Door storing kon de monteur mijn ticket niet afmelden waardoor mijn verhuizing niet kon worden verwerkt als afgerond. Inmiddels is dit opgelost mede dankzij de hulp die ik kreeg via de chat service.

 

 


Hi ​@Ricardo026, super dat je het na contact met ons is opgelost! Ik zie hier ook dat alles goed verloopt. Top en geniet van je nieuwe woning!


Reageer