Goedemiddag,
Ik ben verhuisd en dit doorgegeven bij T-mobile. Ik zou vanaf 19 maart verbinding moeten hebben op mijn nieuwe adres. Omdat ik van glasvezel naar dsl ben gegaan zou ik alleen een nieuw modem krijgen welke ik zelf kan installeren.
Nu kreeg ik een paar dagen van te voren een sms dat mijn verbinding vanaf 16 maart al actief zou zijn; super! Echter had ik op 16 maart nog geen modem of track en trace ontvangen. Direct de klantenservice gebeld, die direct een taak heeft aangemaakt om deze te versturen. Dit zou maximaal 2 dagen duren.
18 maart weer gebeld, want nog geen modem. Het antwoord was dat dit 5 dagen mocht duren, geduld dus.
23 maart opnieuw gebeld, nog steeds niks ontvangen of gehoord. Opnieuw een taak aangemaakt om het modem te versturen. Al die tijd geen internet, als oplossing ik kreeg wel een voucher zodat ik 7 dagen onbeperkte data zou hebben; prima.
24 maart, geen voucher. Dus weer gebeld, die beste man stuurde ze direct dus ik kan enigszins thuis werken, erg soepel werkt dat niet. Ook nu weer het bericht dat ik met maximaal twee dagen bericht zou moeten hebben.
Vandaag 26 maart, nog geen bericht een weer gebeld. Het antwoord was dat vanwege de drukte beide taken nog niet waren opgepakt. Het komt over als van het kastje naar de muur.
Ik heb dus al even geen internet en dat wel nodig in deze tijd van thuis werken. De hotspot is nog een aantal dagen geldig en ik zie er weer tegenop 30 minuten in de wacht te staan om te hopen dat ik weer een nieuwe krijg. Bovendien kan ik er met mijn werk niet mee uit de voeten om te werken met een hotspot.
Al met al hoop ik dat iemand mij verder kan helpen met wat ik nog kan doen.