Goedendag community ( en ODIDO moderators),
Graag spui ik even mijn verbazing en frustratie omtrent de aanleg glasvezel en het gebruik van een gammel isdn lijntje, welke afgelopen periode al een paar keer in storing heeft gelegen.
Verbazing nog steeds om de constructie welke er wordt gehanteerd, terwijl ik als afnemer van een internetdienst met 1 partij een contract heb afgesloten.
Bedoel voornamelijk hiermee dat ik mij blijf verbazen dat ik als klant van odido achter de billen van derde partijen mag aan gaan omtrent de oplevering van glasvezel in de woning.
De frusstratie: In mijn postcodegebied verzorgt TOF Group schouwingen en aanleg / aansluitingen m.b.t. de glasvezelinstallaties.
Ondanks dat deze door mij benadert zijn in juni en vandaag , krijg ik vandaag een antwoord terug waarvan ik toch mijn ene wenkbrauw optrek.
Wij hebben hier geen bouw document van deze moet nog steeds opgemaakt worden.
Zodra deze is gemaakt kunnen wij de aansluitingen in gaan plannen.
Er is een opdracht uitgezet om dit pand te gaan schouwen.
Zodra dit pand geschouwd gaat worden wordt er contact met U opgenomen.
Verbazend en frustrerend antwoord, mede omdat de aanleg van alles in 2022 is begonnen, dat er nauwelijks beweging is en nauwelijks uitzicht op een daadwerkelijke aanleg van een werkende glasvezel verbinding.
Welke in mijn opinie stabieler en sneller is dan de huidige isdn verbinding welke ik nu ter beschikking heb om toch digitaal verbonden te zijn ( en dingen te kunnen regelen welke alleen maar digitaal kunnen worden geregeld), mits dat deze functioneert en geen haperingen heeft of storingen.