Skip to main content
Beantwoord

Verandering internetsnelheid wordt niet doorgevoerd

  • 24 februari 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Ik heb 15 januari de internetsnelheid van mijn abonnement aangepast, maar dit is nog steeds niet doorgevoerd. De status van de bestelling staat nog steeds op “ontvangen” en ik betaal nog steeds het oude bedrag. Wellicht kan een medewerker de bestelling een schop geven?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @courageouslysurround, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat er geen telefoonnummer gekoppeld was waardoor de order niet door liep. Deze heb ik handmatig gekoppeld en nu loopt de order door. De wijziging zal spoedig plaatsvinden.

Bekijk origineel

2 reacties

  • is een King Poster
  • 84 reacties
  • 24 februari 2024

Modem al een reset gegeven om te kijken of de snelheid al verhoogt is?

werkt soms wel eens langs elkaar een de administratieve systemen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13942 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2024

Hi @courageouslysurround, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat er geen telefoonnummer gekoppeld was waardoor de order niet door liep. Deze heb ik handmatig gekoppeld en nu loopt de order door. De wijziging zal spoedig plaatsvinden.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen