Skip to main content

Zo'n 6-7 maanden geleden kreeg je bij T-Mobile Thuis 10 euro korting per maand als je een onbeperkt mobiel abonnement had. Nu zie ik echter, tijdens het afsluiten van een nieuw abonnement, een korting van slechts 5 euro per maand, ondanks dat ik een onbeperkt mobiel abonnement heb. Is deze actie veranderd of verlopen?

Hier ook maar €5 korting op Unlimited voor T-Mobile thuis. Gebeld met Odido, dit blijkt al een tijd zo te zijn. 

Hallo @oguzhanie06 

Sinds 24 januari 2022 heeft Odido een nieuwe portfolio waarbij er altijd 5 euro korting op thuis wordt gegeven.

Meer informatie over het nieuwe portfolio lees je hier.

@Waqqas @Occaj dus als een oude klant mag ik mijn 10 euro korting niet meer gebruiken?, want ik  moet vgm om gebruik te maken van glasvezel mijn oude abonnement opzeggen en nieuwe abonnement afsluiten(waarbij de 10 euro korting weggaat).

@oguzhanie06 

Als je nu nog 10 euro korting krijgt dan mag je dat zo laten als je wilt, met verlengen ga je over naar het nieuwe prijsplan. De keuze is aan jou.

@Waqqas @Occaj dus als een oude klant mag ik mijn 10 euro korting niet meer gebruiken?, want ik  moet vgm om gebruik te maken van glasvezel mijn oude abonnement opzeggen en nieuwe abonnement afsluiten(waarbij de 10 euro korting weggaat).

Aambiedingen komen en gaan. Klantvoordeel is sinds 2022 voor nieuwe of verlengde klanten anders dan voorheen. Dus als oude klant kun je juist hiervan blijven profiteren door niet te wijzigen. Als je wel iets anders wil, dan krijg je het voordeel zoals alle andere nieuwe en vervangende klanten krijgen. Kijk naar het totaalplaatje. Wellicht woedt het iets duurder, maar helaas is dat met alles in het leven.

Reageer