Ik moet mijn frustratie even kwijt.
Toen ik een bericht kreeg van de overname heb ik me aangemeld bij Odido. Dat viel al niet mee, eerste aanvraag zat geen korting bij, niet eens waar Odido mee adverteerde. Na diverse malen in de wacht te hebben gestaan en die keuzemenu steeds doorworstelend werd mijn bestelling geanulleerd en opnieuw geplaatst. Maar helaas ook de nieuwe bestelling ging niet goed, degene aan de telefoon was ook niet op de hoogte van het Tweakaanbod. Daarna nog 2 x moeten bellen en toen stond het goed en zou ik ergens half november overgaan.
Maar Tweak belde mij hoe het nu ging met overstappen. Nou niet fantastisch. Tweak vond het gek dat ik meer dan een maand moest wachten en regelde de overstap eerder. Dus 9 november zou lukken. Afgelopen zaterdag kreeg ik een doos met modem met DHL.
Ik heb er vrij voor genomen op de 9e maar vandaag kreeg ik een annulering en moet ik een nieuwe afspraak maken. Wtf is dit nu weer, alle bevestigingen ten spijt, mijn internet en tv abo gaat later in. Ik heb helemaal geen tv besteld maar afijn.
Dus gebeld met Odido....zucht weer in de wacht, keuzemenu...uitgelegd, medewerker snapt het niet en zet me in de wacht voor overleg. Na 10 minuten krijg ik iemand anders aan de lijn en ben ik ineens doorverbonden met Guidion, de monteur. Euh? Ja en nu? Zij weet het ook niet precies en ziet geen annulering. Maar ik heb toch ook echt een mail en sms om een nieuwe afspraak te maken. Ze verbindt me terug, maar helaas weer het keuzemenu....sorry ik trek dit niet meer zo.
Dus Tweak gebeld, hoera! geen keuzemenu en hulpvaardige medewerkster die mij bevestigt dat Tweak al lang deze migratie toestaat en bevestigd me dat per mail. Maar weet Odido dat ook?
Het zal mij benieuwen maar wat een zootje zo. Als ik op de 9e geen monteur krijg dan is het voorbij, dan ga ik naar Freedom, hier heb ik zo geen zin in. Dan maar wat duurder maar dit kost me teveel energie zo.
Ik hoop dat mijn medeklanten van Tweak meer geluk hebben bij Odido...