Ik zou vandaag over van Tweak naar Odido. Ik had geregeld dat ik mijn modem/router zou mogen houden en dat was geen enkel probleem volgens Tweak en Odido. Ik hoefde geen afspraak te maken met Guidion en kon de doos met spullen ergens in de kast bewaren mocht ik overstappen naar een andere provider.
Nou je raad het al, het is niet goed gegaan, ik ben een aantal weken geleden nog benaderd door een medewerker van Odido die belde dat ik nog geen afspraak had gemaakt met Guidion en na het uitleggen was mij verzekerd dat het allemaal ging goed komen. Alleen had de vorige medewerker van Odido dat even moeten vastleggen maar dat was nu gedaan dus ging het goed komen…
Nou niet echt dus want vanmiddag dacht ik eens even op mijn modem/router kijken of ik al over was en zag ik nog gewoon Tweak als ISP staan dus heb ik een chat gestart. Medewerker van Odido melde dat zijn collega's het beide niet goed hadden gedaan en dat ik wel een afspraak had moeten maken want er moet ergens wat worden gepatched, luister dat dat moet gebeuren snap ik, maar neem aan dat het door Odido wordt geregeld voor mij was het gewoon een administratieve handeling wat er moest gebeuren en zo is het me ook verteld belooft door twee andere Odido medewerkers.
Nu moet ik dus een Guidion afspraak gaan maken (eerste mogelijkheid 8 december) om iets ergens te laten patchen zonder dat ze maar iets bij mij thuis hoeven te doen… Ik denk dat Odido een afspraak had moeten maken met Guidion voor vandaag voor die patch en ik hoop ook voor ze dat ze dit snel gaan oppakken, ik was het niet van plan namelijk….