Skip to main content

Toen ik op 31 mei naar mijn nieuwe woning verhuisde, bleek er nog geen glasvezelaansluiting beschikbaar. Na veel moeite heb ik toen tijdelijk een DSL aansluiting gekregen. Inmiddels is de glasvezelaansluiting gerealiseerd. Kan er geregeld worden dat ik deze kan gebruiken? Doos met ONT heb ik al in huis, maar moet nog door een monteur geïnstalleerd worden. Modem heb ik ook al in huis.

Alvast bedankt.

Hallo @tijmen58 

De overstap van DSL naar glasvezel kan je via je Odido account bij internet wijzigen in gang zetten.

@Waqqas Het kan waarschijnlijk niet, omdat Odido moet de DSL lijn tenminste 1 jaar huren van KPN. Indien het glasvezelnetwerk ook van KPN is, kan Odido misschien toch wijzigen. Maar van DSL op KPN netwerk naar Delta Fiber gaat het volgens mij niet.

@Waggas Helaas lukt het me niet om dit zelf te wijzigen. De mogelijkheid om dit te doen wordt niet getoond. Wellicht komt dit omdat ik een tijdelijke DSL aansluiting heb gekregen in afwachting van glasvezel. Hoe kan de wijziging in gang worden gezet?

@tijmen58 

De postcodecheck op de website geeft wel glasvezel aan? Wellicht kan de telefonische klantenservice de migratie voor je in gang zetten.

Kevin heeft mij telefonisch fantastisch geholpen, waardoor dit nu geregeld is.

@tijmen58 Super fijn om te lezen dat je telefonisch zo goed bent geholpen, ik heb je compliment meteen aan Kevin doorgegeven! 😀

Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het dan vooral weten. Ik help je graag verder waar nodig! 

Reageer