Vraagje over Van Gelder. Ik heb begrepen dat zij de aansluiting van mijn glasvezel voor hun rekening nemen. Ondertussen sinds juli 2021 geen tv. Ik zie wel voor mijn deur de grond (kralingen rotterdam) regelmatig open gaan voor nieuwe glasvezelaansluitingen. Maar bij mij nog geen enkele beweging in mijn bestellingsstatus. Waar en op wie zit ik nu eigenlijk op te wachten?
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Heb je al een glasvezelkabel tot aan de gevel liggen of nog niet? Voor vragen zou je contact kunnen opnemen met de aannemer van Gelder op telefoonnummer 038 4431429.
Ja die kabel ligt er al en ik heb ook een kastje in de meterkast. Ik ben er dus helemaal klaar voor. Van Gelder maar weer proberen. T-mobile bemoeit zich er dus niet meer mee?
Als het kastje aanwezig is in jouw meterkast en van Gelder geeft aan dat ook alle laswerkzaamheden klaar zijn dan is het aan T-Mobile om Guidion aan te sturen voor de huisinstallatie.
Kortom de verbinding moet gereed zijn om over te kunnen leveren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.