In week 26 zou ik een glasvezelaansluiting krijgen. Hiervoor heb ik mijn contract destijds verbroken (aangezien ik deze kosteloos kon opzeggen door een prijsverhoging en er anders nog een jaar aan vast zat). Een twintigtal telefoontjes naar T-mobile en Volker wessel (die het netwerk aanlegt) verder en in week 47 heb ik eindelijk een aansluiting tegen mijn gevel liggen!!!! Nu vandaag dan eindelijk ook een monteur van Gideon om de modem aan te sluiten (wat je niet zelf mag doen van ze met glasvezel), buitenom dat deze gewoon niet komt opdagen!!! Geen telefoontje of wat dan ook uiteraard! Je belt Gideon en krijgt een krakende overgangstoon en in een half uur tijd 2 keer een krakend bericht dat het langer duurt ofzoiets aangezien je het niet kan verstaan! Oke chatbot lotte doe mij maar een medewerker (dan hoef ik die krakende lijn niet op te hangen), maar ook dat kan niet want daar is het te druk voor!!!! Nu al weer ruim een kwartier aan het wachten op een mederwerker aan de telefoon van t-mobile (ja Gideon toch maar opgehangen), die naar alle waarschijnlijkheid weer helemaal niks voor me kan doen of me beloftes maakt die wederom niet worden nagekomen!!!! WAT EEN EXTREEM SLECHT BEDRIJF, HET IS ABSURD IK KAN ER GEWOON GEEN GOED WOORD OVER KWIJT. INCOMPETENT PERSONEEL WAT JE MOEILIJK TE PAKKEN KRIJGT, AFSPRAKEN MAAKT WELKE NIET WORDEN NAGEKOMEN EN ZELFS NA BIJNA EEN HALF JAAR VAN WEKELIJKSE TELEFOONTJES BLIJKBAAR NOG STEEDS NIET EEN MONTEUR NAAR JE TOE KAN STUREN!
Mijn tip voor iedereen: Als je nog een andere keus hebt, NEEM HEM!