Geachte heer/mevrouw,
Mijn verlenging van mijn nieuwe Tmobile thuis abonnement is nog niet doorgevoerd (internet zou van 100 naar 500Mbit gaan) De status van de bestelling staat nog op "Je aanvraag is in behandeling"
Nieuwe contractdatum is 20-05-2019 (vandaag) Is er iets misgegaan?
Groet,
Sander
Bladzijde 1 / 1
Mijn verlenging van mijn nieuwe Tmobile thuis abonnement is nog niet doorgevoerd (internet zou van 100 naar 500Mbit gaan) De status van de bestelling staat nog op "Je aanvraag is in behandeling"
Nieuwe contractdatum is 20-05-2019 (vandaag) Is er iets misgegaan?
Groet,
Sander
Snelheid is nu wel in orde. Blijkbaar duurde het een dag langer.
Hi @sander54321 , ik heb het nog even voor je nagekeken en het duurde inderdaad een dag langer om de snelheid om te zetten omdat je ook omgezet moest worden in de centrale. Je verlenging is dus per 21-05-2019 ingegaan. Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en als je nog vragen hebt stel het dan gerust!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.