Skip to main content
Beantwoord

Upgrade internet nog niet geactiveerd (verlenging)

  • May 20, 2019
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Mijn verlenging van mijn nieuwe Tmobile thuis abonnement is nog niet doorgevoerd (internet zou van 100 naar 500Mbit gaan) De status van de bestelling staat nog op "Je aanvraag is in behandeling"

Nieuwe contractdatum is 20-05-2019 (vandaag) Is er iets misgegaan?

Groet,

Sander

Beste antwoord door Brian

Hi @sander54321, ik heb het nog even voor je nagekeken en het duurde inderdaad een dag langer om de snelheid om te zetten omdat je ook omgezet moest worden in de centrale. Je verlenging is dus per 21-05-2019 ingegaan. Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en als je nog vragen hebt stel het dan gerust!

2 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • May 21, 2019
Geachte heer/mevrouw,

Mijn verlenging van mijn nieuwe Tmobile thuis abonnement is nog niet doorgevoerd (internet zou van 100 naar 500Mbit gaan) De status van de bestelling staat nog op "Je aanvraag is in behandeling"

Nieuwe contractdatum is 20-05-2019 (vandaag) Is er iets misgegaan?

Groet,

Sander



Snelheid is nu wel in orde. Blijkbaar duurde het een dag langer.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • May 23, 2019
Hi @sander54321, ik heb het nog even voor je nagekeken en het duurde inderdaad een dag langer om de snelheid om te zetten omdat je ook omgezet moest worden in de centrale. Je verlenging is dus per 21-05-2019 ingegaan. Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en als je nog vragen hebt stel het dan gerust!