Beantwoord

Unlimited voucher?

  • 26 November 2023
  • 12 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 1

Sinds Woensdag nieuwe klant bij Odido echter geen internet/TV vanaf eerste installatie.

Twee unlimited internetvouchers gekregen ( twee accounts telefoon!)echter er is er maar één die werkt?

Nu dus geen internet én TV en geen internet op mijn telefoon, hou slecht is dit begin.

icon

Beste antwoord door Cristien 26 November 2023, 16:58

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@robertvanlierop Helaas is het dus niet goed gegaan. 
Heeft de andere telefoon soms geen Odido of Ben abonnement?

Reputatie 1

Jawel, beide odido account.

Voucher 5c44gw38 werkt wel maar 03nt4405 geeft aan Deze nienst is niet meer in gebruik?

Reputatie 7
Badge +14

Jawel, beide odido account.

Voucher 5c44gw38 werkt wel maar 03nt4405 geeft aan Deze nienst is niet meer in gebruik?

@robertvanlierop Stuur mij maar een privébericht dan help ik je even verder

Reputatie 7
Badge +14

@robertvanlierop Hopelijk gaat het nu wel goed met de voucher ik lees het graag.

Fijne avond

Voucher problemen Opgelost. Nu de aansluitingen nog! 

Reputatie 7
Badge +16

Ben je inmiddels weer online @robertvanlierop? Klasse hulp Cristien, enorme dank! 😁😁

Reputatie 1

Nog steeds niet online,ben bang dat ik gebruik moet gaan maken van de twee weken bedenktijd en na een week al weer op moet zeggen?.

De review zijn ook niet echt hoopgevend.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @robertvanlierop, het ticket is nog steeds in onderzoek. Hopelijk wordt het snel opgepakt en kun jij genieten van ons razendsnelle internet! 

Reputatie 1

Beste Tommie,

Ik heb er weinig vertrouwen in.

Denk dat jullie onbewust ook wel weten dat deze storingen langer gaan duren dan een week en als ik de review lees dan valt het met dat "razendsnelle" internet ook wel mee.

Jammer, had er goede hoop op maar heb het al opgegeven ik verneem nl ook dat sommige klanten weken zonder internet zitten en daar ga ik niet op zitten wachten.

Misschien dat ik in de toekomst nog wel een keertje over ga stappen maar tel. en internet ga ik alvast opzeggen (denk dat dit wel wat sneller gaat.).

Snap dat jij er ook niets aan kan doen maar denk dat er meer klanten weglopen San er zich aanmelden.

Succes verder.

Reputatie 1

@robertvanlierop

Hele goede keus Robert! Odido is een grap en ze durven geen verantwoordelijkheid te nemen en wijzen naar hun monteurs. @Tommie van Odido Liegt dan ook nog eens glashard over dat ze 30 dagen de tijd moeten krijgen om het te fixen, en dat je het daarna kosteloos op kan zeggen. 1 belletje en het was klaar.

Nog nooit zo’n zielige partij als Odido meegemaakt. Contracten aansmeren en daarna afschuiven naar de onderaannemers. 

De onderaannemers verzinnen vervolgens redenen dat ik dingen heb geannuleerd terwijl ik gewoon zit te wachten. Odido doet niets. Vouchers strooien op een forum. dat doen ze

Reputatie 7
Badge +3

@robertvanlierop Ik begrijp dat je had gehoopt dat alles gelijk goed zou lopen bij de aansluiting, dat moet je ook van ons kunnen verwachten! Echter gaat het soms toch mis en daar ben jij nu de dupe van. Ik heb het gelijk opnieuw voor je nagekeken en het ticket is nog in behandeling. Ik hoop dat je weet dat wij met man en macht aan het werk zijn om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Mocht je hier toch niet op willen wachten, dan kan ik de opzegging voor je regelen. Laat je mij dit dan nog wel even weten?

@Mattuspatatus Indien een klant niet in de 14 dagen bedenktijd zit, hebben wij 30 dagen de tijd om het probleem voor je op te lossen. Mocht het zo zijn dat wij dit probleem niet binnen de tijd kunnen oplossen, dan kun je inderdaad kosteloos opzeggen. Ik denk dat jij en @Tommie van Odido beide gelijk hebben, maar dat jullie het dus over twee verschillende situaties hebben: opzeggen binnen de bedenktijd en opzeggen buiten de bedenktijd.

Reputatie 1

beste, ik denk dat jullie et zo goed als ik weten dat de bedenktijd al over is zodra de monteur komt installeren?.

Er zijn zo onnoemelijk veel klachten en je verschuilt je als bedrijf achter de mogelijkheid om e.e.a binnen 30 dagen op te lossen wat natuurlijk absoluut niet acceptabel is voor nieuwe klanten( én bestaande uiteraard !).

Als je als bedrijf nu durft te zeggen dat als de installatie niet binnen één weer gerealiseerd is je kosteloos op mag zeggen DAN HEB JE LEF !!.

Ik vrees dat ik de komende maand dus zónder internet én TV zit omdat er zo gigantisch veel problemen opgelost moeten worden en die pas in het begin van dit klotetraject zit pas PS  aan het eind geholpen zal worden?.

Ik zal noodgedwongen dit jaar uitzitten maar daarna netjes alle accounts opzeggen en overstappen naar een provider welke wél doet wat het beloofd via de media !.

*wél een pluim voor de mensen van de klantenservice welke mij zeer netjes te woord hebben gestaan maar óók geen oplossing aan kunnen dragen gewoonweg omdat die er op korte termijn gewoon niet is.

 

Vriendelijke groet,

een ontevreden Robert van Lierop

Reputatie 1

@robertvanlierop @Teresa van Odido 
Ik ben 9 oktober klant geworden, 14 november is de monteur langs geweest om t aan te sluiten. ik was gisteren nog NET op tijd volgens de telefoniste. Ik weet niet wanneer de monteur bij jou langs is geweest @robertvanlierop 

Ik heb zojuist weer gebeld met Odido en het gesprek opgenomen waarin bevestigd is dat ik kosteloos het op heb gezegd gisteren. Ook heb ik nu opgenomen dat wat ik heb gezegd over Guidion, waar is. Ik ga hier werk van maken :) beetje tijd verzieken van mensen, je hebt de verkeerde te pakken

Klantenservice is idd vriendelijk, maar daar gaat je internet niet van werken

.

Reageer