Skip to main content
Net een abonnement genomen voor tv kijken en meteen al problemen. Er zit een probleem in de 2e decoder, die werkt gewoon niet.

Het lijkt me niet zo moeilijk om een andere op te sturen en dat ik deze terug stuur.

Maar nee dat kan niet zomaar, eerst moeten we gebeld worden door de technische dienst. Daar gaat dus weer een week overheen waarin ik die 2e decoder niet kan gebruiken, maar wel voor mag betalen.

Leuke kennismaking t-mobile, nu al spijt dat ik overgestapt ben.

Misschien ook nog een tip, zet mensen bij de telefoon die verstand van zaken hebben
@rikschoorl Welkom op het forum.



Vervelend dat het al meteen verkeerd gaat. eens kijken of wij mede klanten jou kunnen helpen.



Wat voor melding krijg je op de ontvanger? Er is af en toe helaas nog steeds een probleem tijdens aanmelden.



Als je hier kijkt, staan ook de foutcodes en wat eventueel een oplossing is.Misschien heb je daar wat aan?

Reageer