Hallo,
ik heb in mijn abonnement twee tv-boxen, echter heb ik de tweede nog niet ontvangen.
Hallo,
ik heb in mijn abonnement twee tv-boxen, echter heb ik de tweede nog niet ontvangen.
Goedemiddag
Dat is niet mooi. Is er geen status zichtbaar in jouw Mijn T-Mobile Thuis omgeving te zien? Of heb je een track and trace ontvangen? Zo ja, wat zegt deze?
Nee er is geen status te zien en ook geen track en trace..
Ik kan hem wel bestellen maar dan staat er dat het 5 eur extra kost. Wordt mijn korting dan automatisch verwerkt (ik had gekozen voor een extra gratis tv box bij afsluiten abo)?
Dat verwacht ik niet. Dan zou ik wachten tot webcare kan nakijken wat de status is van jouw extra box. Zij kunnen bij jouw gegevens. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan, waardoor de tweede box niet is verstuurd.
Webcare reageert normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.
Moet ik daar nog actie voor ondernemen of lezen zij mee met dit topic?
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.