Mijn tv modem is kapot. Hoe kan ik nieuwe tv modem halen? En ik ben doof die ik NIET kan horen met telefoon.
een monteur van tv en internet komt bij mijn thuis om dit afspraak te maken?
Mijn tv modem is kapot. Hoe kan ik nieuwe tv modem halen? En ik ben doof die ik NIET kan horen met telefoon.
een monteur van tv en internet komt bij mijn thuis om dit afspraak te maken?
Wat bedoel je met TV modem? Is dat de Decoder waar aan de ene kant een Ethernetkabel ingaat en aan de andere kant de HDMI kabel naar je TV? Welk merk decoder heb jij nu in huis?
Als er een nieuwe wordt gegeven kun je die zelf vervangen, daar komt geen monteur voor.
Ik bedoel dit kapot en wifi router ook
Deze wifi zie je dat!!
Hoe vervang ik dit?
Hoi
Klopt het dat je met andere apparatuur toch internet hebt? Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!
Nee er is geen ander internet. Geen tv. Maar die tv box is echter kapot.
Beste
Ik zie een lege witte muur , een decoder en een internet router waarop geen enkel lampje brand. Dit is wel vreemd en daarom vroeg de moderator of et wel stroom op stond. Heb je dus wel gewoon internet met je telefoon/computer?
Hallo
Na goed te kijken lijkt de Huawei modem wel aangesloten op stroom, gaan de lampjes niet aan na het even verwijderen van de stroom?
Wat gebeurt er als je de decoder op stroom aansluit, gaat er een lampje branden of niet?
Alleen dat!!!
Roze lampje.
sorry…. Ik zal uitleggen dat een goede vriend had mij gezegd dat tv box kapot was. Ik geloofde hem. Maar daarnet voel ik tikken en normaal tv box! Ik denk niet dat het tv box kapot is.
Hoi
Ik wens je daarom alvast veel kijkplezier toe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.