tv modem en internet kapot

  • 17 November 2023
  • 11 reacties
  • 201 Bekeken

Mijn tv modem is kapot. Hoe kan ik nieuwe tv modem halen? En ik ben doof die ik NIET kan horen met telefoon.

 

een monteur van tv en internet komt bij mijn thuis om dit afspraak te maken?

Cal van Odido 8 maanden geleden

Hoi @Noeka888, bedankt voor het doorsturen van de foto's! Zo te zien heb je het modem en de TV Box op de foto niet aangesloten op het stroom en internet. Kan je dit proberen met de stroomkabel en de internetkabel? Daarnaast ben ik verward omdat ik met je klantnummer een modem zie dat al 70 dagen onafgebroken online is.

Klopt het dat je met andere apparatuur toch internet hebt? Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wat bedoel je met TV modem?  Is dat de Decoder waar aan de ene kant een Ethernetkabel ingaat en aan de andere kant de HDMI kabel naar je TV? Welk merk decoder heb jij nu in huis?

Als er een nieuwe wordt gegeven kun je die zelf vervangen, daar komt geen monteur voor.

Ik bedoel dit kapot en wifi router ook

Deze wifi zie je dat!!

Hoe vervang ik dit?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Noeka888, bedankt voor het doorsturen van de foto's! Zo te zien heb je het modem en de TV Box op de foto niet aangesloten op het stroom en internet. Kan je dit proberen met de stroomkabel en de internetkabel? Daarnaast ben ik verward omdat ik met je klantnummer een modem zie dat al 70 dagen onafgebroken online is.

Klopt het dat je met andere apparatuur toch internet hebt? Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Nee er is geen ander internet. Geen tv. Maar die tv box is echter kapot. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Noeka888 ,

Ik zie een lege witte muur , een decoder en een internet router waarop geen enkel lampje brand. Dit is wel vreemd en daarom vroeg de moderator of et wel stroom op stond. Heb je dus wel gewoon internet met je telefoon/computer?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Noeka888 

Na goed te kijken lijkt de Huawei modem wel aangesloten op stroom, gaan de lampjes niet aan na het even verwijderen van de stroom?

Wat gebeurt er als je de decoder op stroom aansluit, gaat er een lampje branden of niet?

Alleen dat!!!

Roze lampje.

 

sorry…. Ik zal uitleggen dat een goede vriend had mij gezegd dat tv box kapot was. Ik geloofde hem. Maar daarnet voel ik tikken en normaal tv box! Ik denk niet dat het tv box kapot is.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Noeka888, heel fijn om te zien dat de apparatuur tot leven is gekomen! Als je het rode lampje wil omtoveren naar een blauw lampje kan je de ‘STB’ knop indrukken op de afstandsbediening die wij meegeleverd hebben. Vervolgens zal je prachtig beeld op je TV zien verschijnen. 

Ik wens je daarom alvast veel kijkplezier toe! 😃

Reageer