Ik heb op half november 2023 glasvezel aangevraagd omdat ze dit in de straat hadden aangelegd en mijn contract afliep bij een conculega.
Nou kreeg ik in eerste instantie een mail dat zei, december januari word het doorgezet naar de woning.
In januari kreeg ik de mail dat het januari februari werd, en je raad het al, in februari de mail dat het februari maart werd. Nu is het uiteindelijk dus wel geïnstalleerd, alleen guideon moet hier nog iets komen doen en ik denk een koppeling in de POP.
3 vragen;
Wanneer komen ze het voor elkaar maken aangezien ik nog niks vernomen heb.
Waarom als ik de klantenservice bel is er geen oplossing omtrent een overstap en had ik de dsl optie gekregen maar deze zou ook pas 23 maart geleverd kunnen worden.
En is er geen enkele vorm van compensatie op de geleden kosten voor een slecht overstaptraject EN krijg ik geen duidelijkheid omtrent de installatie (dit was in februari) van de klantenservice.
Ik ben niet boos, alleen wel lichtelijk gefrustreerd door de slechte klantenservice en de behandeling van een klant die al 4 maanden zit te wachten terwijl hij het glazvezel voor zn deur ziet liggen.