Skip to main content

Ik heb woensdag 8 november 2023 een installatie van mijn internet abbonement ingepland maar het pakket is nog niet geleverd. Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen met een track en trace code maar als ik deze op DHL opzoek staat er dat er geen zending bestaat met die track en trace code.

Ik zit in hetzelfde schuitje. Inmiddels mijn afspraak maar verzet (telefonisch met Guidion) want via de website werkte niet). Twee keer gebeld met Odido en zij zien hetzelfde wat wij zien, maar tot op heden geen modem. Ik betwijfel of het installatiepakket voor 15 november arriveert… Ik ga morgen maar weer eens bellen.

Ik zit in hetzelfde schuitje. Inmiddels mijn afspraak maar verzet (telefonisch met Guidion) want via de website werkte niet). Twee keer gebeld met Odido en zij zien hetzelfde wat wij zien, maar tot op heden geen modem. Ik betwijfel of het installatiepakket voor 15 november arriveert… Ik ga morgen maar weer eens bellen.

Ik heb inmiddels bericht gekregen en hij komt vandaag binnen. In mijn geval kwam het omdat er een weekend tussen het aanmelden van het pakket en het leveren van het pakket zat. Blijkbaar krijgt DHL dan al wel het pakket aangemeld maar wordt het nog niet door hen verwerkt waardoor ze je geen indicatie kunnen geven. Dit was in elk geval in mijn geval zo.

Ik heb inmiddels bericht gekregen en hij komt vandaag binnen. In mijn geval kwam het omdat er een weekend tussen het aanmelden van het pakket en het leveren van het pakket zat. Blijkbaar krijgt DHL dan al wel het pakket aangemeld maar wordt het nog niet door hen verwerkt waardoor ze je geen indicatie kunnen geven. Dit was in elk geval in mijn geval zo.

Ook ik heb bericht gekregen dat het installatiepakket vandaag bezorgd wordt. Het zou dus te laat zijn voor mijn afspraak van gisteren, maar op tijd voor de naar volgende week verschoven afspraak.
Succes morgen, ik hoop dat het naar alle tevredenheid zal verlopen en je ‘s avonds kunt genieten van snel internet 😉 

Slim dat je de afspraak uitgesteld hebt, dat is verstandig anticiperen op de situatie! Uiteraard wel erg jammer dat het door nalatigheid aan onze kant voor jou op die manier deels onmogelijk gemaakt wordt maar blij te horen dat je nu tenminste het pakket op tijd hebt. 

Veel succes en plezier toegewenst! Indien ik ooit kan helpen, laat het alsjeblieft weten.

Reageer