Beste,
Ik zou graag mij Deco TP link M9 instellen als router en daarmee de Zyxel eruit halen. Zag al wat Topics hierover maar zag niet de antwoorden die exact op de velden die ik zie terugkomen helaas…
wie kan mij helpen deze eruit te halen?
Beste,
Ik zou graag mij Deco TP link M9 instellen als router en daarmee de Zyxel eruit halen. Zag al wat Topics hierover maar zag niet de antwoorden die exact op de velden die ik zie terugkomen helaas…
wie kan mij helpen deze eruit te halen?
Hallo
Kan je IPTV VLAN uitschakelen en internet VLAN inschakelen? VLAN 300 en connectie type DHCP/Dynamic IP.
waar moet connection type op DHCP. die zie ik niet? Prioriteit op 0 volgens mij toch?
en 802.1Q tag??
Prioriteit 0 en 802.1Q tag inschakelen, doet hij het dan na opslaan en mediaconverter herstarten?
het werkt, maar nog niet goed… ;-)
krijg rechtstreek op de hoofd deco bekabeld maar 100mbps down en 20mbps up...terwijl ik 1gb verbinding zou moeten hebben… was met de zyxel ertussen hoger...500mbps ongeveer
enig idee??
Omwisselen met een andere unit? Of misschien een fabrieksreset en opnieuw instellen?
UTP tussen ONT en Deco vervangen is ook nog het proberen waard.
meeste al geprobeerd… maar niet direct resultaat… als ik de Deco zelf een speedtest laat uitvoeren komt deze tot 681 up en down qua snelheid. Dus deco rechtstreeks naar internet vai de app… nog niet de 1gb maar komt wel al dichter in de buurt… ;-)
DANK voor de hulp :-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.