Tot nu toe ben ik nog niet tevreden met Odido. Ik wacht al sinds eind september op dat alles werkt. Het verliep al niet soepel met het aansluiten van de glasvezelkabel en daarna duurde het heel lang voordat het lukte om een monteur voor de aansluiting te vinden. Ik ben heel benieuwd of dat doorgaat volgens afspraak. Ik heb er speciaal nog voor gebeld.
Als je een mail stuurt naar service@odido.nl wordt er gewoon inet gereageerd. Dit heb ik tot 2x toe meegemaakt.
Ook kreeg ik laatst ineens een mail, toen het eigenlijk al te laat was, dat er blijkbaar een termijn zit aan de overstapservice, waardoor er even doodleuk werd gezegd dat ik zelf mijn abonnement bij Ziggo op moest zeggen. Ik daarover gebeld, nee sorry mevrouw daar kunnen we echt niks aan doen.
Ondertussen zit ik straks wel met dubbele kosten omdat bij Ziggo nog een maand opzegtermijn geldt. Nu heeft Odido gezegd dit terug te betalen, maar ik ben erg benieuwd....
Ik hoop echt dat de monteur van Guidion echt pas weg gaat als alles werkt, want tot nu toe denk ik echt dat ik beter bij Ziggo had kunnen blijven. Wat een gedoe allemaal zeg!!!